Dad: Kyu Ro Rahe Ho Beta?
Dad: Kyu Ro Rahe Ho Beta?
Chintu: Teachar Ne Mara..!
Dad: Tumne kuch Galti Ki Hogi.!!
Chintu: Nhi dady Mai Toh Aaram se So Raha Tha..!
by Pak101.com (few years ago!) / 1035 views
Similar Jokes
Captain: Nau jawano aage bado
Santa age nai bada
Captain:Tum age kyu nai bade?
Santa:Apne kaha 9 jawanon aage bado,Me 10 ve
number
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Pari Ne 60 Saal K Shadi Shuda Jorey Se Kaha,
Mein Tum Dono Ki Ik Ik Khawish Pori Kar Sakti Hoon,
Biwi: Main Apne Shohar K Sath Sari Duniya Ki Saer Karna Chahti Hoon,
Pari Ne Jadu Ki Chari Ghumai Or 2 Tickets A Gaen,
Phir Shohar Sey Pucha, Tum Kya Chate Ho…?
Shohar:
Apne Se 30 Saal Choti Biwi Ka Khwahishmand Hoon,
Pari Ne Jadu
Se Usko 90 Saal Ka Kar Diya,
Moral:
Mardon Ko Yaad Rakhna Chaiye K Pariyan Bhi Auraten Hoti Hain..
by Mazhar Khan (few years ago!)
EK AADMI MARNAY WALA THA. BACHO NE POCHA: PITAJI AAP MARNE K BAAD JALNA PASAND KROGE YA DAFAN HONA?
PITAJI: ABHI MAIN KUCH NHI KEH SAKTA. WESE, MARNE K BAAD MERE LIYE ISAY SURPRISE RAKHNA...
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Bhaisahab time kya hua?
Man: Sham ke 6 baje hain!
Santa: Sala, subah se pooch raha hoon, sab alag alag time bata rahe hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Boy n Girl in a HOTEL
.. Boy: I Love U
.. Girl: I dont Love U
.. Boy: Think again?
.. Girl: I told u No
.. Boy: Waiter,Bring seperate bills for us. Girl : i Love u 2
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Girl: aap Ka Mobile Bohat Acha Hey Kitney ka Liya
Boy: Race Mey Jeeta Hey
Girl: Wow Race Me Kitne Log They
Boy: 3 Police Waley 1 Mobile Shop Wala Or Main.:)
by Pak101.com (few years ago!)
Class Mein Hindi Ki Teacher Ne Pappu Ko Boka
Madam: “Pappu Ek Story Sunao With Moral”
Pappu: “Maine Use Phone Kara Wo So Rahi Thi, Phir Baad Mein Usne Muje Phone Kra Main So Raha Tha.”
“Moral: Jaisi Karni Vaisi Bharni“
by Pak101.com (few years ago!)
3 Bache apas mai baat ker rhe the..
Ek ne kha mai kale rang ki Car lo ga kyo k mere abu k baal kale hai.
Dosre ne kha mai bhore rang ki car lo ga kyo k mere abu k baal bhore hai.
or jub tesre ki bari ai to wo jhut se bola..
Mai baghair chut ki Car lo ga kyo k mere abu gange hai..::)))
by Muhammad Farrukh Nawaz (few years ago!)
Teacher 2 GOLU -Tum Me Kuch Kamiya Hai.GOLU Next Day Coat Pant Pehan K Aata Hai.Teacher:What's This.?GOLU -Raymond, The Complete Man..
by Pak101.com (few years ago!)
1 Molvi Sahab Ka Tota (Parrot)
Daily 1 Shakhs Ko Ye Kehta Tha K : “O Beghairat”
Us Shakhs Ne Molvi Se Shikayat Ki Molvi Ne Totey Ko Danta
Agley Din Jab Wo Shaks
Qarib Se Guzra To Tota Kuch Na Bola Thora Aagey Ja K Us Ne Peeche Mur K Dekha
To Tota Hanste Huwe Bola:
“Samaj To Tu Gaya Hoga”…
by Pak101.com (few years ago!)