Dad: Kyu Ro Rahe Ho Beta?

Dad: Kyu Ro Rahe Ho Beta?
Chintu: Teachar Ne Mara..!
Dad: Tumne kuch Galti Ki Hogi.!!
Chintu: Nhi dady Mai Toh Aaram se So Raha Tha..!

by Pak101.com (few years ago!) / 1035 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Nou jawano age berho

Captain: Nau jawano aage bado
Santa age nai bada
Captain:Tum age kyu nai bade?
Santa:Apne kaha 9 jawanon aage bado,Me 10 ve
number

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Mardon Ko Yaad Rakhna Chaiye



Ek Pari Ne 60 Saal K Shadi Shuda Jorey Se Kaha,

Mein Tum Dono Ki Ik Ik Khawish Pori Kar Sakti Hoon,

Biwi: Main Apne Shohar K Sath Sari Duniya Ki Saer Karna Chahti Hoon,

Pari Ne Jadu Ki Chari Ghumai Or 2 Tickets A Gaen,

Phir Shohar Sey Pucha, Tum Kya Chate Ho…?

Shohar:
Apne Se 30 Saal Choti Biwi Ka Khwahishmand Hoon,

Pari Ne Jadu
Se Usko 90 Saal Ka Kar Diya,

Moral:
Mardon Ko Yaad Rakhna Chaiye K Pariyan Bhi Auraten Hoti Hain..

by Mazhar Khan (few years ago!)
Isse Surprise Rakhna

EK AADMI MARNAY WALA THA. BACHO NE POCHA: PITAJI AAP MARNE K BAAD JALNA PASAND KROGE YA DAFAN HONA?

PITAJI: ABHI MAIN KUCH NHI KEH SAKTA. WESE, MARNE K BAAD MERE LIYE ISAY SURPRISE RAKHNA...

by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Bhaisahab time kya hua?

Santa: Bhaisahab time kya hua?
Man: Sham ke 6 baje hain!
Santa: Sala, subah se pooch raha hoon, sab alag alag time bata rahe hain.

by Pak101.com (few years ago!)
Bring seperate bills

Boy n Girl in a HOTEL
.. Boy: I Love U
.. Girl: I dont Love U
.. Boy: Think again?
.. Girl: I told u No
.. Boy: Waiter,Bring seperate bills for us. Girl : i Love u 2

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Aap Ka Mobile Bohat Acha Hey

Girl: aap Ka Mobile Bohat Acha Hey Kitney ka Liya

Boy: Race Mey Jeeta Hey
Girl: Wow Race Me Kitne Log They

Boy: 3 Police Waley 1 Mobile Shop Wala Or Main.:)

by Pak101.com (few years ago!)
A Story With A Moral

Class Mein Hindi Ki Teacher Ne Pappu Ko Boka

Madam: “Pappu Ek Story Sunao With Moral”

Pappu: “Maine Use Phone Kara Wo So Rahi Thi, Phir Baad Mein Usne Muje Phone Kra Main So Raha Tha.”

“Moral: Jaisi Karni Vaisi Bharni“

by Pak101.com (few years ago!)
Abu Gange Hai

3 Bache apas mai baat ker rhe the..

Ek ne kha mai kale rang ki Car lo ga kyo k mere abu k baal kale hai.

Dosre ne kha mai bhore rang ki car lo ga kyo k mere abu k baal bhore hai.

or jub tesre ki bari ai to wo jhut se bola..

Mai baghair chut ki Car lo ga kyo k mere abu gange hai..::)))

by Muhammad Farrukh Nawaz (few years ago!)
Teacher 2 GOLU

Teacher 2 GOLU -Tum Me Kuch Kamiya Hai.GOLU Next Day Coat Pant Pehan K Aata Hai.Teacher:What's This.?GOLU -Raymond, The Complete Man..

by Pak101.com (few years ago!)
Molvi Shahab Ka Tota

1 Molvi Sahab Ka Tota (Parrot)
Daily 1 Shakhs Ko Ye Kehta Tha K : “O Beghairat”

Us Shakhs Ne Molvi Se Shikayat Ki Molvi Ne Totey Ko Danta

Agley Din Jab Wo Shaks
Qarib Se Guzra To Tota Kuch Na Bola Thora Aagey Ja K Us Ne Peeche Mur K Dekha
To Tota Hanste Huwe Bola:
“Samaj To Tu Gaya Hoga”…

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook