Bus Conductor & Driver
Bus Conductor & Driver
Mai Kiya Difference Hai?
Ans:
Condector So Jaye To Kisi Ka Ticket Nahi Katega Or Driver So Gaya To Sab Ka Ticket Kat Jayega
by Pak101.com (few years ago!) / 1136 views
Similar Jokes
Traffic police:tumhara scooter itna uchhal kyon
raha hai?
Scooter chaalak:-huzur, scooter nahin uchhal raha
hai. Mujhe hichkiyaan aa rahi hain.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy : Why
You Did Not
Close Your Eyes
When
I Kisses You ?
.
.
.
.
….
.
Girl : Kaminay .. Last Time Eyes
Close Ki Thein, Tab Tu Ne Mere
Purse
Se 500 Rupy Chura Liye The … =P:)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
If you marry one woman,
she will fight with u
But if you marry with 2 women
They will fight for u.
Think different Add Wife Have life
by @irha@ (few years ago!)
Aik Larki Dukan Daar:
Koi Aisa card hay jis me likha ho k me tum se aur sir tum se pyar karti hoon
Dukandar: haan hai
Girl: Tu Phir aisa karo
Kay
2 darjan pack kar do
by Mohammad Ali (few years ago!)
Pati: mere marne ke baad, kyaa tum doosri shaadi karogi?
Patni: nahi. main apni behan ki saath rahungi. aap?
Pati: main bhi tumhaare behan ke saath rahunga
by Pak101.com (few years ago!)
America ny ek choor pakerny wali machine banai
Jisny America main 30 minute main 30 choor pakray .
ENgland main 30 minute main 50 chor aur india main 30 minute main 100 chor pakray jab wo machine pakistan lai gai to 15 minute main
.
.
.
Wo machine he chori ho gai .
Geo pakistan ..
by Zia Rasool (few years ago!)
Jail Mai Sardar Ka Dost Us Se Milne Ata Hai,
Or Us Puchta Hai
Tum Se Aisi Kya Galti Ho Gai
Ke Tum Jail Me Ho Sardar:
Main Ne Bank Luta……………
……………………………………….
Lekin Paise Wahi Ginne Beth Gya.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Tom: sale! 1 laat marunga mumbai ja k girega!
John: mein marunga to america me girega!
Santa: bhai mujhe dhire se 1 LAAT maro..pas k gaon jana hai
by Pak101.com (few years ago!)
Aap main aur PEPSI main 3 chezain ek jesi hain.
1_Sab ko pasand hai
2_Dono sweet hai
Or
3_Dono mai dimaag ki jaga dhakan laga hai..:-
Hahahaha.
by Mazhar Khan (few years ago!)
teacher;Agar sache dil se Rab' se dua ki jae to woh zaror pori hoti hai...!
Studendt'Rehne de Miss.....Agar aesa hota to aap meri Bewi hotien....!
by Tanveer Hussain (few years ago!)