Government Hospital Ke Doctor Aur Marij Mein
Question: “Government Hospital Ke Doctor Aur Marij Mein Kya Similarity Hai?”
Answer: “Doctor Nurse Pe Aur Marij Farsh Pe Marta Hai“
by Pak101.com (few years ago!) / 1318 views
Similar Jokes
Pakistani: When a man died, we processed the claim and delivered the check within 24 hours.
Indian: When a man died, we delivered a check the same evening.
American: That’s nothing. Our office is on the 20th floor of the WTC building. A man was working on the 50th floor. He slipped and fell. We handed him his check as he passed our floor!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Aur Banta Film Dekhne Gaye
Lekin Woh Film Ka Board Hi Dekh Ke Wapas Aa
Gaye.
Q? Kyo K
Us Film Ka Naam Tha.
"HOUSE FULL". :-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa Ko Teen Bomb Mile, Police Ko Dene Chala.
Banta Santa Se Puchne Laga: “Agar Koi Bomb Raste Mein Fat Gaya To?”
Santa: “Jhuth Bole Denge Ke Do Hi Mile The“
by Pak101.com (few years ago!)
College ke first day; Ladka: Tumhara naam kya hai? Ladki: Mujhe sab didi kehte hai.. Ladka: WOW MUJHE SAB JIJAJI KEHTE HAIN!
by Pak101.com (few years ago!)
SANTA & BANTA Ek Baraat Me Gye
Vaha Unhe bar 2 Pani Diya Jata Hai
us se Tang Aa Kr
Santa-Halaq Me Pani Phans Gaya Hai Thode Chaval De Do.
by Pak101.com (few years ago!)
Kehte hain ki ISHQ main neend ur jaati hai
Koi humse bhi ishq kare
Khambhaqat neend bahut aati hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A SAD LOV STORY
1 student ko apni clasfelw se payr ho gya.Us ne usy prpose kiya lekin larki ne inkar kr diya 0r teacher ko cmplain kar di.teacher ne danta 0r 1 week k liye class se nikal diya.jab larka 1 week baad wapis class main gaya tu larki ko us se lov ho gaya.larki ne us ki kitab pe likha”i m sorry & i lov u too.” larky ne koi respnc na diya..isi tarah 4 saal guzar gay..
Moral:STUDENT KBI KITAB HI NAI KH0LTAY:-
by Mazhar Khan (few years ago!)
Thora sa apna face mobile ki
screen k samnay karo Thora sa
or Thora left Bas bas thek he
Hilna nhi Lakh d Lannet e
Kbhi sms b kr dia kro
by Mazhar Khan (few years ago!)
Gang of Santa-Banta broke a bank, but instead of
cash they find bottles of chilled red wine...
happily they drink and left
next day headline
~ Braking News ~
"Blood Bank Robbed"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Shiekh: Is Sheeshy ki koi Garanty ?
Dukandar: Ap isko 100 Manzil Se Nichy Girao Ye 99 Manzil Tak Nahi Totey Ga.
Shiekh: Jee Oye Shehzade Kar Dey Pack…
by Prince Aurangzeb Tunio (few years ago!)