EID MUBARAK"
Sardar ko Gali mai 100 rupey ka note mela
Note ke oper lekha tha "EID MUBARAK"
Sardar ne idhar udhar dekha
owr Note Jaib mai rakthy howe bola
"KHAIR MUBARAK"
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 972 views
Similar Jokes
Ajj Mare Wife Nay Muj Ko Bohat Maraa ……!
Iss Nay Muj Say Poucha Ka Shaadi Ka Baad
Aghar Main Maar Gahee Too Tum Kia Karoo Gai
Main Nay Kaha Janoo Main Pagal Hoo Jahoo Ga
Too Iss Nay Kaha Sach Matlab Tum Dosri Shaadi Nahi Karoo Gai
Main Nay Kaha Ka Main Too Pagal Hoo Jahoo Ga
Aur Pagal Kuch Bhi Kar Sakta Hai
Bass Iss Baat Per Iss Nay Bohaat Mara Muj Ko
by Pak101.com (few years ago!)
Kitna Roya tha wo,
mehbooba ko Mobil Gift kar k
dost ...
Raat k 3 Bajey tk wo Sunta raha
?
?
?
?
?
?
?
?
"Aap ka Mtlooba Number
Doosri call pr Masroof hy...Smile
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sheikh asked a Parrot:
“Miyan Mithu Choori khao gay???”
Parrot said:
“Chavllan na maar,ap kadi khadi ay”
by Abdul Sami (few years ago!)
Sardarji is trying to commit suicide on the railway tracks and he takesalong some wine and chicken with him.
Somebody stops him and asks "kyon bhai ye sab kyon leke baithe ho?"
Sardarji replies "Saali train late aati hai kahin bhook se na marjaun"
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Height Of Nalaiq Pun...
Dad: Y Didnt U Go 4 The Exam..?
Son: Paper Was Tough!
Dad: Widout Going, How Did U Know?
Son: Paper Was Leaked 2 Days Ago...!!:-)
by Pak101.com (few years ago!)
Wife:Is Saal Rozay Rakho Gy?
Husband:Nhe
Wife: Aur Taravi Prhogay?
Husband:Mushkil Hy
Wife: Aur Aftari Kro gy?
Husband: Zahir hai.
Kia bilkul he kafir hojaon?
by Mazhar Khan (few years ago!)
A Sardar saw a Beautiful Girl,he Went and Kissed her.
Girl: “STUPID what r u doing?”
Sardar: B.Com final year”
by tanveer hussain (few years ago!)
taSan.. yeah bacha tumhara kia lagta hai
Golu..: yeah mera door ka bhai hai
Molu ..: door ka mein samjha nahin
Golu..: iss k orr mere beech 8 behan bhai orr hai :P: P: P:P :P :P :P :P :P :P :P...
by Ahsan Ijaz (few years ago!)
Santa being romantic to his wife.
“One day God tested me , erased all my memory and asked do you remember anyone now?
I told Him your name and He replied, “I am sorry some viruses cannot be formatted””
by Pak101.com (few years ago!)
Marez:doctor se mere danton main dard rehta hay or ab to danto main kerah bhi lag gya hay.bataye doctor sahib main kya karon?
Doctor….aap aik mahn tak ras or chay lein is ke alawa kuch na khayein .
Aik mahn tak marez rozana sirf or sirf chaye or ras par guzara karta raha magar aik din ras& khatam ho gye jis par marez ne socha ke chalo aj main sirf chaye pee leta hun.aaj guzara ho hi jaye ga.kal ras le aaon ga magar
kere ko acha na laga,foran bahir nikal kar kehne laga
Uncle aj ras nahi hay kya.
by hearthackervsgirls (few years ago!)