Pathan
1 Pathan Angoor Bech Raha Tha Mgr Keh Raha Tha Aaloo Le Lo Aaloo.
2sry Admi Ne Kaha Khan Saab Ye To Angoor Hai.
Pathan. Chup Ho Jao Warna Makhia Aa Jayn Gi.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 1037 views
Similar Jokes
All say that love is more important than money..
Have u ever tried paying ur bill with a hug.. ? ? :P ;)
by Abdul Rehman (few years ago!)
NURSE-AAPKE JUDWA BACHCHE HUE HAIN. SANTA-YE TO HONA HI THA.PROGRAMME HI AISE HI DEKHTI THI-KBC2,INDIAL IDOL2.DHOOM2. NURSE-ACHCHHA HUA K DELHI6 NAHI DEKHI.
by Pak101.com (few years ago!)
Boy : Can I Hold Ur Hand ?
Girl : NoO
Boys : Why sOo ?
Girl : B’coz It Hurts When U Leave It.. :/ :/
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Son: Dad give me the car keys please. I am old enough to drive.
Father: Yes, but the car is not old enough to be given.
by Pak101.com (few years ago!)
Interviewer: Let me check your English...Tell me the opposite of good
Sardar: Bad
Interviewer: Come
Sardar: Go
Interviewer: Ugly
Sardar: Pichlli
Interviewer: PICHLLI?
Sardar: UGLY
Interviewer: Shut Up
Sardar: Keep Talking
Interviewer: Ok now stop it
Sardar: ok now carry on
Interviewer: Abay chup ho ja....chup ho ja....chup ho jaa
Sardar: Abe bolta reh....bolta rah....bolta reh
Interviewer: Are yaar
Sardaar: Are dushman
Interviewer: Get Out
Sardar: Come In
Interviewer: U r Rejected
Sardaar: I m selected...bale bale
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Girl: kiya hum Mcdonalds ja sakte hain?
Boy: han agr tum mujhe Mcdonalds ki speling suna do t0u
Girl: kuch dair soch k boli dafa karo hum KFC chalte hain.
Boy: acha ye btao k KFC se kya bnta h?
Girl: kuch der sochne k baad sharmindgi se boli acha chalo kahin se naan chhollay kha lete han.:-D
by Pak101.com (few years ago!)
Agr ap ki wife kehna nai manti hai to
;->
gaur kiun karte ho kisi ki bi nai manti
is parcham k saye tale hum aik hain.
by Sabir shah (few years ago!)
An old rich man marries a young girl!!!
Neighbor asks the girl : Appne in mein shadi ke liye kia dheka?
Girl : Ek to in ki income aur doosra in ke din kum.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Ek Larka Ek Larki
Aha Aha
Adhi Raat Ko
Oho Oho
Jungle Main
Wah Wah
Jhari K Peichay
Ouii
Sab Say Chup K
UFF
DABA DABA K
Aha Aha
Mango Kah Rahey They
Hahahahhah
by Mazhar Khan (few years ago!)
Survey Subject:In how many days a 1000 pgs book cn b read.......?
Writer-6months, Doctor-2mnths, Lawyer-1month, STUDENT-ON THE NIGHT B4 THE EXAM.
by Mazhar Khan (few years ago!)