Pathan

1 Pathan Angoor Bech Raha Tha Mgr Keh Raha Tha Aaloo Le Lo Aaloo.
2sry Admi Ne Kaha Khan Saab Ye To Angoor Hai.
Pathan. Chup Ho Jao Warna Makhia Aa Jayn Gi.

by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 1037 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Love more important than money

All say that love is more important than money..

Have u ever tried paying ur bill with a hug.. ? ? :P ;)

by Abdul Rehman (few years ago!)
AAPKE JUDWA BACHCHE

NURSE-AAPKE JUDWA BACHCHE HUE HAIN. SANTA-YE TO HONA HI THA.PROGRAMME HI AISE HI DEKHTI THI-KBC2,INDIAL IDOL2.DHOOM2. NURSE-ACHCHHA HUA K DELHI6 NAHI DEKHI.

by Pak101.com (few years ago!)
I hold ur hand

Boy : Can I Hold Ur Hand ?
Girl : NoO
Boys : Why sOo ?
Girl : B’coz It Hurts When U Leave It.. :/ :/

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Dad give me the car keys

Son: Dad give me the car keys please. I am old enough to drive.
Father: Yes, but the car is not old enough to be given.

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar

Interviewer: Let me check your English...Tell me the opposite of good

Sardar: Bad

Interviewer: Come

Sardar: Go

Interviewer: Ugly

Sardar: Pichlli

Interviewer: PICHLLI?

Sardar: UGLY

Interviewer: Shut Up

Sardar: Keep Talking

Interviewer: Ok now stop it

Sardar: ok now carry on

Interviewer: Abay chup ho ja....chup ho ja....chup ho jaa

Sardar: Abe bolta reh....bolta rah....bolta reh

Interviewer: Are yaar

Sardaar: Are dushman

Interviewer: Get Out

Sardar: Come In

Interviewer: U r Rejected

Sardaar: I m selected...bale bale

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Girl: kiya hum Mcdonalds

Girl: kiya hum Mcdonalds ja sakte hain?

Boy: han agr tum mujhe Mcdonalds ki speling suna do t0u

Girl: kuch dair soch k boli dafa karo hum KFC chalte hain.

Boy: acha ye btao k KFC se kya bnta h?

Girl: kuch der sochne k baad sharmindgi se boli acha chalo kahin se naan chhollay kha lete han.:-D

by Pak101.com (few years ago!)
Kisi ki bi nai manti

Agr ap ki wife kehna nai manti hai to

;->


gaur kiun karte ho kisi ki bi nai manti
is parcham k saye tale hum aik hain.

by Sabir shah (few years ago!)
old irish man

An old rich man marries a young girl!!!
Neighbor asks the girl : Appne in mein shadi ke liye kia dheka?
Girl : Ek to in ki income aur doosra in ke din kum.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Ek Larka Ek Larki

Ek Larka Ek Larki
Aha Aha

Adhi Raat Ko
Oho Oho

Jungle Main
Wah Wah

Jhari K Peichay
Ouii

Sab Say Chup K
UFF

DABA DABA K
Aha Aha

Mango Kah Rahey They
Hahahahhah

by Mazhar Khan (few years ago!)
Survey Subject:In how many days a 1000 p

Survey Subject:In how many days a 1000 pgs book cn b read.......?

Writer-6months, Doctor-2mnths, Lawyer-1month, STUDENT-ON THE NIGHT B4 THE EXAM.

by Mazhar Khan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook