Sante ne apni engagement tod diti
Sante ne apni engagement tod diti.
Kiyon ki kudi kavari c.
Santa: Jo ajj tak kisi di nahi ho saki, oh meri kiven ho sakdi hai
by Pak101.com (few years ago!) / 1031 views
Similar Jokes
Santa Dobhi Ke Pass Kapde Press Karane Gaya Aur Bola.
Santa: “Meri Ye Wali Shirt Ulti Karke Press Karna”
Dhobi: “Ji Shaab Ji”
Kuch Din Bad Santa Kapde Vapis Lene Gaya To Dekha Ki Shirt Gandi Hui Padi Thhi.
Santa Gusse Se: “Abe Ye Meri Shirt Ka Kya Haal Kar Diya Tune?”
Dhobi Gabrate Hue: “Sahab Main Piche 3 Dino Se Ispe Ulti (Vomit) Karke Press Karne Ki Koshish Kar Raha Hun Par Hui Nahi“
by Pak101.com (few years ago!)
Sardarni: Puttar tujhe Lahore jane mein aik din laga aur wapsi mein 3 din,
Woh bhi new car se?
Sardar: Maa ye car banane wale bhi pagal hein,
Jane ke liye 5 Gear aur aney ke liye sirf aik reverse Gear.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Aik chor makan ma dakhil huwa...
Tijori pe likha tha Right side button press karein..
. .
Chor ne aisa hi kia tau sairen baj gaya aur chor pakrra gaya..
. .
Court ma Judge ne pocha...
. .
"Tum apni safayi ma kuch kehna pasand karogay?"
. .
Chor ne afsurdah lehjay ma kaha. .
"Ma is se zyada kuch nhi kehna chahta k yeh dunya barri Dhokaybaaz hai". .
:D :D :D
HAHAHA
by WAQAR (few years ago!)
Pathan ki beti ko kisi ne sms kia
I LOVE YOu
Pathan Ghussy me beti se kehta he:
jis ne sms kia hai usy me dekh lunga filhal tum us ka sms usy wapis bhej do.
by lescol (few years ago!)
Girl:If v gt married stop smokng.
Boy:Ok!
Girl:Drinkng 2.
Boy:Ok!
Girl:N goin to d nite club 2.
Boy:-Yes..
Girl:-Wht else cn u leav??
Boy:-D idea of marryng u!!
by Pak101.com (few years ago!)
Beti:
Ami Mera Teacher Kitna Pyara Hai Na?
Ami:
Beti Teacher Bap k Brabr Hota Hai..
Beti:
AMI Ap Hamesha Apne Hi Chakar Mein
Rehna,
Hamare Liye Na Sochna..
by itrat batool (few years ago!)
Ek jageer daar sahab sheher mein apney naey parosi ko maroob kerney keliey bata rahey they,
“Agar mein subah apni car mein beth ker apni zameenein dekhney nikloon to shaam honey tak aadhi zameenein bhee nahi dekh sakta”
Parosi ney izhaar-e-afsos kertey huey kaha, “Hamarey paas bhee bohat saal pehley aisee hi ek car hua kerti thee”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa Haircutting k kitne lete ho?
Banta Barber:- Rs 30
Santa:- Shaving ke?
Banta:- Rs10
Santa:- Shave My Head
by Pak101.com (few years ago!)
Husband to wife: Did you have any boyfriend before our marriage?
Wife remained silent for some time…
Husband: mai es khamoshi ko kia samjhon??
Wife: Abhy gin ne tu dey..:)
by Pak101.com (few years ago!)
Husband: Hypnotise karna kia hota he!?
Wife: Kisi ko Apne Control me kar k Apni Marzi k kaam Karwaana.
Husband: Chal jhooTi,Usay to Shaadi kehtay hain.:-)
by hearthackervsgirls (few years ago!)