Rat k 3 bje
Rat k 3 bje santa k phn per phn aaya=HELLO
yahan FATIMA MAHFOOS rahti hai kya?
Santa-kutte itni rat ko ager fatima mere pas hoti
to kya mahfoos rahti..
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 920 views
Similar Jokes
New Girlfriend & Pappu In First Meeting
Girl: “What Are You Doing?”
Pappu: “I Was Doing A Job With Times Of India But Now I Left.”
Girl: “Oh My God, But Why?”
Pappu: “Koun Sala Subha-2 Uthe Or Paper Dalne Jaye.“
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ko 1 Lawaris bandar Mila.
Wo Ussay Police Station le gaya Inspector ne kaha Issay Zoo le jao
Agly roz Inspector ne Pathan ko Bandar
k saath Bus Stop per deekha.
Inspector:
Issy Zoo nahi le kar gy?
Pathan:
Kal gaye thy khob ghoome Bara Maza ayaaaj Minar-e-Pakistan ja rahy hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Raat ko 2 sharabion ne talab me chand ka aqas dekha
1st:ye kia hai?
2nd:aby ye chand hai.
1st:chal ghar wapas chalen ,hum mazak mazak me chand pe punch gae
by Sabir shah (few years ago!)
Height Of Student Talent:
.
.
Teacher:” U Just Got 5 Marks &
Still U R Laughing..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Student:” I’m Wondering How I
Got 5 Marks..
I Wrote ‘Hooka Bar’ Lyrics
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Marta Hua Pati Apni Patni Ko Bola
Pati: “Almari Se Tera Gold Set Maine Chori Kiya Tha”
Patni Rote Hue Boli: “Koi Baat Nai Ji”
Pati: “Tere Bhai Ne Tujhe Amanat Di Thi 1 Lakh Wo Bhi Mene Hi Ghayab Kiye”
Patni: “Mene Aapko Maaf Kiya”
Pati: “Teri Kameti Ke Paise Bhi Mene Hi Chori Kiye The”
Patni: “Koi Baat Nahi Ji, Aapko Zehar Bhi Mene Hi Diya Hai, Hisab Barabar“
by Pak101.com (few years ago!)
Qudrat Ne
Aurat ko Haseen Banaya.. !!!
Khubsurti Di..
Hirni Si Aankhein..
Resham Se Baal..
Gulab K Pankhriyon Se Hont..
Pyaar Bhra Dil Diya..
Phir Zaban Di:
Aur Sub Satya-Naas Ho Gaya :p
by Abdul Hannan (few years ago!)
Policemn 2 His Son:
Tumahara Result Achha Nahi Aaya
Aaj Se Tumhara Khelna Aur Tv Dekhna Band
Son: Acha Ye 50 Rupee Pakdo
Aur Mamla Yahi Nipta Do
by Pak101.com (few years ago!)
'TEACHER:
Ek Aisa Sentence Batao Jis Mein URDU, HINDI, PUNJABI AUR ENGLISH Ka Sahi Use Hua Ho ...
.
...
.
.
.
.
.
.
.
SARDAR:
ISHQ DI GALI VICH NO ENTRY.
by Hader Maher (few years ago!)
?1 Kanjus Ki Shadi Me Bar Bar Pani Pesh Kiya Ja Raha Tha Santa Bhukh Se Behal Ho Kar Chilaya Bhai BIRYANI Milegi Kya Pani Gale Me Atak Gaya Ha
by Pak101.com (few years ago!)
Parvati ji: Prabhu Aapka Trishool kaha hai?
Shiv ji: Rajnikanth le gaya hai!
Parvati ji: Kyooon?
Shiv ji: Noodles khaane ke liye!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)