Many stipids
Santa: How can one person make so many stupid
mistakes in one day?
Banta: simple! I get up early.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 902 views
Similar Jokes
Girl : Mujh se shadi kero gy?
Pathan : Nahi hum shadi apno me kerty hen. Jese,
Ammi ny Abbu se ki,
Bhai ny Bhabhi se ki,
Baji ny Behnoi se,
Hum bhi apni Bivi se kere ga....:-
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
In a party a lady wanted
to go to toilet so
she inquired with a sardar
papaji susu karne ki jagah dikhao,
sardarji replied u naughty
pehle tum dikhao.
by tanveer hussain (few years ago!)
Ek Aadmi K Daant Me Keera Lag Gaya
Wo DENTIST K Paas Gaya To DENTIST Bola 4 Din Subah-Shaam
Doodh Biscuit Lo
Aur 5ve Din Sirf
Doodh Lo
Keera Zaroor Nikal Jayega
Usne 4 Din Doodh-Bisc uit Liye Aur 5ve
Din Sirf Doodh Piya,
.
.
.
.
.
.
Keera Bahar Nikla Or Bola
“Aaj Biscuit Nahi Hay Kya..?”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Do pathan pani peene gae tou glass ulta para tha
Pehla pathan : is ka to mou he band hai.
Dosra pathan : ye to neeche se bhi toota hua hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Aik kanjus shaks ki murghi chori hoi is ne faisla kia kay das din tak roti nahi khaye ga takeh mughi ka noksan poora ho jaye do din khana khanay se wo bohat dubla ho giya. Aik din wo shahar jaraha tha rastey mein is sa ziada dubla aadmi mila kanjus is se kahne laga bhayi meri to murghi chori hogayi hai magar yun lagta hai jaisay tumhari bakri khogayi hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar Going Wid His Sister
Some Shouts: Oye Mashuka Ley Ker Kahan Ja Raha Hai
Sardar Get Furious Nd Slap Him & Said: Mashuka Hogi Teri Meri To Baihan Hai
by Pak101.com (few years ago!)
*Anmol Moti*
Agr Tm Chahtey ho K Tmhry Pas Hmesha Dosto Ka Hjoom Rahy Tou Ye 4 Cheezaen Apney Pas Rkkho..
1.UPS
2.Genratr
3.Thanda pani
4.bareek pin wala charger
by Mazhar Khan (few years ago!)
.
Husbnd: tm se shadi kr k mjhe ek faayeda tou hua hy,
wife: konsa?
Husbnd: mjhe apne sare gunahoun ki saza dunia me he mil gaie..
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Shaadi ki party mein DJ wale nepuchha: kab tak bajaana hai…..??...
Santa: oye 8 – 10 peg Lagane takbaja lo uske baad toh hum sabgenerator ki awaz par bhi naachlenge… :p =D :D
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek sharabi akash ki taraf ishara karke bola: Yeh suraj hai ya chand?
Dusra Sharabi: Pata nahi bhai, mein bhi is shehar mein naya hun.
by Pak101.com (few years ago!)