Sardarji : Motor bike se bade

Sardarji : Motor bike se bade jor se aatein hai aur niche gir jate hai.

Public sab aakar uper uthake puchne lagte hai, ?sardar ji kaise ho??

Sardar : Arre arre chodo bhai aap logon ki dimag kharab ho gaya hai kya.

YE MERA UTARNE KA STYLE HAI

by Pak101.com (few years ago!) / 1063 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Pathan ka hadsa

Aik pathan ka tark se hadsa howa
dost :kaise howa hadsa?
Pathan:mein ja raha ta apne bake par samne do bakes wale aa rahe the me ne darmian se nikalna chala pata nai kia cheez unhon ne dardian me le raki thi

by Sabir shah (few years ago!)
100 sardar 1 kashti me sawar thay,

100 sardar 1 kashti me sawar thay,
k achanak kashti ruk gaai!
.
Aur
.
.
.
sub doob gaay

kaisay?
.
.

Sardar Thay Na!

Dhakka Laganay uttar Gaye!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Koi Bat Nahi Behan!

Ek Pathan Phone Karta Hay
To Awaz Ati Hay: Is Call K Liye Apka Balance Naa Kafi Hy

Pathan: Koi Bat Nahi Behan!
Tum Hum Se Bat Käro Itnä Hi Käfi Hay

by Pak101.com (few years ago!)
Hasina Jab Rooth Jati Hai

Koi Bhi Cream Lagane Se Kuch Nahi Hota. Sunder Banna Hai To Khoob Rootho,

Because.
Koi Hasina Jab Rooth Jati Hai,
To Aur Bhi HASEEN Ho Jati Hai. :-)

by Pak101.com (few years ago!)
Sali Ji

Jija: sali ji, aapke yahan ki sabse mash-hoor cheez kaunsi hai?
Sali: jija ji, jo mash-hoor thi, usey to aap le gaye!

by Pak101.com (few years ago!)
kaha ja rahe ho Banta

Santa=kaha ja rahe ho
Banta=Police Station,Mere ghar me chor aya hai
S=Bibi ko akela chod dia
B=Nahi,usne chor ko baho me jakad rakha hai.

by Pak101.com (few years ago!)
2 girls in bus

1st girl:mere paisay chori ho gae.
2nd:magr to tu paisay brizer me rakhti the
1st:mujhe kia pta tha sala chory kar raha hai.

by Sabir shah (few years ago!)
Ek purani adakara ek qasbey mein gyee

Ek purani adakara ek qasbey mein gyee to log us key gird jama ho gyey. Woh khushi key aalam mein boli, “Aaj 35 saal ki umer mein bhee utni hi maqbool hoon jitni 15 saal ki umer mein thee”

Abhee woh khamosh hui hi thee key ek nojawan bol para, “Kia waqai aap ki umer 35 saal hey?”

“Beshak!” adakara ney jawab diya

“Aap ko apni woh film to yaad hi ho gi jis mein aap ney ek bewa ka role kiya tha, or woh bacha bhee yaad ho ga jis ko us film mein loriyaan suna suna ker sulaya kerti theen”, nojawan ney poocha.

“Haan haan, bilkul yaad hey, aisey lagta hey jaisey kal ki baat ho” adakara boli.

“Mein wohi bacha hoon, or meri umer 35 saal hey”, nojawan ney sanjeedgi sey jawab diya.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Gillani Ne Zardari Ko Msg Kiya:

Gillani Ne Zardari Ko Msg Kiya:

Please Aik Mazahiya SMS Bhejo.

Zardari:
Sorry Mein Abhi Namaz Parh Raha Hoon.

Gillani:
Ha Ha Ha Ha Ha,
2, 3 Aur Bhejo…!!!!

by Pak101.com (few years ago!)
During a software company interview

During a software company interview:

HR: Suppose i select u, where do u see yourself 5 yrs from now?
Student: At home waiting for d joining date..:-)

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook