oye agar neend na aaye to
1st sardar: oye agar neend na aaye to kya kia jaaye?
2nd Sardar: Neend ka intizar karne se achha hai ki banda soo hi jaye
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 1060 views
Similar Jokes
A Boy is sitting in a Park behind a tree wid his GF..
Old man: Bete,
kya ye hamari Sanskriti he..?
Boy: Nahi,
Ye bajuwale ghar ki Pallavi hE...
by Pak101.com (few years ago!)
Faraz ghurbat se tang aa kar Daku Ban gaya
Daketi karne 1 bank gaya or kaha….!!!
Arz kya hai…
Taqdir me jo hay wo hi Milega,
Hands Up, Koi apni Jagah se nahi Hilega…
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:
Active voice aur passive voice ka example batao?
Student:
Active voice: Tere mas mast 2 nain merey dil ka lay ga chain
Passive voice: Merey dil ka lay chain tere mast mast 2 nain
by Mazhar Khan (few years ago!)
As the airliner was preparing to land in Madrid in a
rainstorm, an English passenger seemed noticeably
afraid. "What's the problem, fellow?" asked his
seat mate.
"Surely," said the Englishman, "you've heard the
saying, 'The planes in Spain fall mainly in the
rains!!'"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Law Of Conservation Of Knowledge:
No matter how long the lecture may be,
The Knowledge before and after the lecture
Remains the Same. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
TCHR- Ande me se Murgi ka Bacha kaise nikla?
SANTA-Madam, Ye koi badi bat nhi he. Zyada Interesting Ye he ki wo Usme Ghusa kaise?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa Ne Ek Naya Kamaal Kiya…
Wo BANK me jaaker so gaya
Puchho kyun?
Kyunki….
Usne board par Bank ka advertisement padha.. ki
“Yaha SONE Par LOAN Milta Hai”
Innocent Sant
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bilawal to Dad
DAD?
ap ki harkaton ne to khandaan ki izzat par daagh laga diya.
DAD.,..
hahahaha
BETA daagh to chala jayega ye waqt phir nahi ayega..
by Pak101.com (few years ago!)
Q-Insan or janwar k bacho me kya fark hota H
An-Ullu k bache bade hokar ullu,Gadhe k Gadhe Bante H
jb ki Insan k bache Gadhe,Ullu dono ban Skte H
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Tum late kiu aaye ho?
Student: Ammi abbu larh rahe thay.
Teacher: Woh larh rahe thay to tum kiu late aaye?
Student: Mera aik shoes ammi ke pass tha aik abbu ke pass
by Pak101.com (few years ago!)