Funny
Ek admi ne zindagi se tang aa kar kaha
"Es zindagi se tu Mout achi hai"
.
Ek dam farishta aya owr bola ke "mai tumhy lainy ayah on"
.
Admi bola: Lo ab insaan mazak bhi nai kar sakta
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 1046 views
Similar Jokes
m not at home, so plz send me a load 30 rupes, or
share me waiting plz yar
.
/
.
/
.
.
Agr es tarah k koi msg kre to samj lo k jhoot bool
raha hea.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
An big Elephant is drinking out of a river when he spots a turtle asleep on a log. The elephant ambles over and kicks the unsuspecting turtle clear across the river.
"Why did you do that?" asks a passing giraffe.
"Because I recognized it as the same turtle that took a nip out of my trunk 47 years ago."
"Wow, what a memory!" says the giraffe.
"Yes," says the elephant. "Turtle recall."
by Pak101.com (few years ago!)
2 sardar were fixing a bomb in a car.
Sardar 1: What would you do if the bomb explodes while fixing.
Sardar 2: Dont worry, I have one more.
by Pak101.com (few years ago!)
A Bihari went to a cigarette shop and asked for one Wills:
Bhai ek Will dena, so the guy selling the cigarettes told him that there is no brand by the name of Will, it is Wills, but the Bihari insisted and said I want one
Will, so the person told him unless you say it correctly i.e Wills I won't sell it to you, so the Bihari went mad and said
Hum ek hi to maang rahen hain pura packet to nahin maang rahen hain"
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Kal tum school kyon nahi aye thay?
Pathan: Mujhe bird flu hogaya tha
Teacher: Ye to murghiyon ki beemari hai
Pathan: Apne mujhe insan chorha hi kab hai roz murgha bana deti hain.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan: Tumhara Pen me Ink nahi hai kia?
Girl: andhe ho kia?Chal to rAha hai,,
Pathan: Acha to Phir apna number likh k dikhao,<
(',')/' />
O teri kher_/ / bchi sy nmbr leny ka nia treqa.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek pathan rozana apne parosi ki bellBaja kar bhaag jata tha
Ek din parosi ne pakar kar poocha, ye kya harkat hai?
Pathan: Ye hum miss bell marta hai..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
RAAZ Dr. ne kha he k muje blood pressure he
Jiski vaja se muje hert attack b ho sakta hy
FARAZ-Nhi aa skta.
R-Q. F-Q..ki Ap Pathar dil he
by Pak101.com (few years ago!)
Bhikari: Mein bahut lachaar hu khane ko kuch de
dijiye.
Lady: hatte khatte to dikh rahe ho hath per bhi
salamat hain phir kis baat se lachaar ho?
Bhikari: Ji apni aadat se.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Maa mein KBC se bol raha hun.Mere Pitaji ka naam kya hai
Maa:Sawal Kitne ka hai.
Banta:1000 Rupess ka.
Maa:Quit karde 1000 rupaye ke liye ghar mein talwarein nikal aayengi
by Pak101.com (few years ago!)