Funny shairy
Tarasta hai dil teri sada k lye
teri muhabbat teri wafa k liye
hum aur kuch nai mangte tum se
bus
masjid k lotey wapas kar do khuda k lye
by Sabir shah (few years ago!) / 940 views
Similar Jokes
Police- Car Gas Par Hai
Santa- Nahi Sir
P- Petrol Par
S- Nahi Sir
P- Diesel Par
S- Nahi Sir
Police- Phir Kis Par Hai
Snta- Installment Par Hy
by Pak101.com (few years ago!)
An old man goes to the doctor for his yearly physical, his wife tagging along. When the doctor enters the examination room, he tells the old man,"I need a urine sample, a stool sample and a sperm sample." The old man, being hard of hearing, looks at his wife and yells: "WHAT?" "What did he say? What's he want?"His wife yells back, "He needs your underwear."
by Mohammad Ali (few years ago!)
Ladki ne boy frnd ko fone kiya
to uss ke bhanje ne fone
uthaya.
.
.
Ladki: Apne uncle ko fon do.
.
.
Bacha: Aap ka name?
.
.
Ladki: Apne uncle se kaho unn ki Jaan-e man ka fone hai.
.
.
jawab mein bachhey ne jo kaha
usse sunn kar larki behosh ho
gayi.
.
.
uss ne masumiyat se kaha:
.
.
.
.
.
"lekin aunty mobile pe to "Papu
Plumber "likha hua tha..
by Pak101.com (few years ago!)
8 yrs boy Ladka - "1 bidi ka bundle dena."
Dukandar - "Kya re iss Umar me hi Bidi pine laga."
Boy - "Nahi Ye mere Chote Bhai ke liye hai Mujhe
1 Paket Willes dedo.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl: how many times do you shave in a day?
Boy: 30 to 40 times.
Girl: What, are you mad???
Boy: No I am a barber…!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar got into a bus on 1st April
When conductor asked for ticket.
He gave Rs.10/-
And took the ticket and said April Fool.
I have pass.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Duniya mey Sirf Tum hi Aik Khoobsorat nahi ho., . ( Dost)
Suna ha K "SRI-LANKA" mey koi "Murli Dharan" B rehta hai''
by Pak101.com (few years ago!)
AAJKAL ki Nojwan Nasal K Bigrne ki Waja?
Mobile??
Media??
Intrnet??
Nahi
10th class ki Urdu ki Ghzlen;-)
Achy se Achy Bchy ko Ashiq
Bna dti hen:-)
EXAMPLE :-
Deedar ki Talab he to Nazre
Jamaye Rakh
Ghalib…
Parda ho ya naqab, Sarakta
Zaroor hy
by Abdul Hannan (few years ago!)
Agar Mian Aaj Cheq Deposit Karwata Hu Tou Kab Tak Clear Ho Jaye Ga?
Banker: Sir 2, 3 Din Lagay Gay.
Customer: Dono Banks Amnay Samnay Hain Phir Itnay Din Kio?
Banker: Sir Procedure Tou Follow Karna Parta Ha..
Ab Jesay K Agar Aap Qabristan K Bahir Accident Main Mar Jatay Hain,
Tou Pehlay Aap Ko Ghar Lay Kar Jayen Gay,
Ghusal Daingay, Kafan Pehnayen Gay,
Janaza Parhain Gay.
Ya Wahi Martay Hi Gaar Tou Nahi Dengay?
Customer: Lanat Teri Misal Pay Manhoos :D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Bahu: Maan ji, yeh abhi tak nahin aaye, kahin kisi dusri ladki ke saath… Saas: Arey kalmuhi, tu hamesha ulta kyun sochti hai? Aisa bhi to ho sakta hai ki kisi truck ke neeche aa gaya ho
by hearthackervsgirls (few years ago!)