GOLU Mobile Compny Me
GOLU Mobile Compny Me Job Lene Gya 1st Hi Swal Ka Jawab Dene P Usko Bhaga Diya Gya
SAWAL-Sabse Mashur Network Konsa H
G:Cartoon Network
by Pak101.com (few years ago!) / 1002 views
Similar Jokes
Suno!
Mehsoos karo,
Badal ki Garaj,
Bijli ki chamak,
Barish ki ek ek bond,
Tum se Cheekh cheekh kar
Keh rahi hai,
**Ab toh naha lo**
by Abdul Sami (few years ago!)
Ek Pathan bhari Bus mai ek Larki se Touch ho raha
tha
Larki: Excuse me Aap Acha nahi kar rahy..
Pathan: Itny Rush me is se acha nahi ho sakta……
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Utthi Thi Wo Fajar Mein Mujhe Mangne Ke Liye Khuda Sey
-
Pani Thanda Deikh Ke Phir So Gai
-
Ohh Shitt Yaaar Kaash Uske Ghar Geezar Hota.;)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Why is a teacher’s status greater as compared to a mother?
Because a mother can put only one child to sleep
But
Lecture can put the whole class to sleep :D
by dracula (few years ago!)
The most heart breaking moment of my childhood..
.
.
.
.
jab ghar aaye mehmaan khushi
se hame Rs. 500 de rahe ho..
.
.
.
.
.
.
aur achanak peeche se aawaz
aayi…
(areyyy nahi nahi.. itne zyada mat do)..
by Mazhar Khan (few years ago!)
Waiter gives bill to Santa Santa: "Take my card." Waiter: "But sir, this is Ration Card." Santa: "So what? U have written outside "ALL CARDS ACCEPTED"...
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan 2 Doctor:
Poray Jism Main Kaheen Bhe Ungli Lagaon
To Bohat Dard Hota Hai.
Doctor:
Suggested Full Body XRay
When He Checked XRay ,
He Found Frecture In His Ungli.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Sardar:mujhe aisi dawa do k me aankhon se sun sukun aur kanon se dekh sakaun.
Docter:ye lo 2 golian naak se chaba k kha lena.
by Sabir shah (few years ago!)
Ek L@dka L@dk! Dekhney Gya:-
B@hut Der Sey SUSU Rok Rkha Tha,
B@ad Me!n L@dki Sey Bol@
SUSU K@rne K! Jag@h D!khao,,,,,
L@dk! Sharm@tey Hue Bol!:-
Hmmm,,, Naughty....
by Pak101.com (few years ago!)
Nurse: Mubarak Ho Khan Sab
Aap K Ghar Larka Peda Hua Hai
Pathan : O Mera Khuda
Ye Kesa Technology Hai,
B.V Mera Hospital Main Hai
Or Bacha Ghar Peda Hua Hay
by Tanveer Hussain (few years ago!)