Ek sharabi Ka Court Mein case Chal
Ek sharabi Ka Court Mein case Chal Raha tha.
Judge Ne Kaha
" ORDER ORDER"
Sharabi Replied..
" Ek CHILI CHICKEN,EK Qtr ROYAL STAG With SODA' Jaldi...
by Pak101.com (few years ago!) / 955 views
Similar Jokes
Ek Baar Pappu Ki Biwi Aur Kutta Dono Beemar Ho Gaye,
Pappu Un Dono Ke Liye Dawa Lene Gaya Aur Dukandar Ko Kaha Ki,
Dono Ki Dawaein Alag Alag Lifafe Main Daal Kar Unke Naam Likh Dijiye,
Main Nahi Chahta Hain Ki Mere Kutte Ko Kuch Ho Jaaye.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan:
Aao Race Lagaty Hain
Jo Haara Wo Ek Hazar Rupe Dega
Sardar:
Lekin Mujhe Rasta Nahi Maloom
Pathan:
Bus Tum Meray Peechay Peechay Rehna
Sardar:
Thanks Yar
by Mohammad Ali (few years ago!)
Pehla pagal: Tum ne kahan tak parha hai?
Doosra pagal: Mein ne M.A kiya hai, ab soch raha hoon Matric kar loon.
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 Pendu Lady Ki Shadi 1 UK Return Admi Se Hogai.
1 Din Uska Banda Khana Khate Hue Mar Gya.
Larki Ne Logo Ko Bataya,
Haye Pani V Nai Mangia,Bs Water Water Krda C
by Pak101.com (few years ago!)
Wo Aaj Be Sardi Me Mar Rahi Hay,
Kisi Ne Aik Bar Usy Kaha Tha,
Tum Sweter K Bina Katrina Kaif Lagti Ho
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Principal ROUND pe nikla. dekha 1 teacher 1 ladhki ko
kiss kar raha hai.
PRICIPAL – what is this ?
Teacher – Maar se samjahti nahi, isiliye PYAR se samjha raha tha …
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Girl- kya tum mujhse pyar karteho..?Banta- haan
Girl- lekin tume to meri parwaahhi nahi
Banta- oye pyar karne wale kisi ki parwaah nahi karte!!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa went to see a gal for marriage. Their families decided to leave them for some talk.
After some time santa asks: "behenji, tusin kinne behen-bhai ho?"
Girl: "Vaise taan 3 si, par hun 4 ho gaye."
by tanveer hussain (few years ago!)
Suicide bomber Zoo me ghus gya or awaz lagai k tum sab k paas ek minute hai
yahan se nikalne k leye
Kachwa: wah kameeny seedha keh na k me hi target hun
by Mazhar Khan (few years ago!)
taSan.. yeah bacha tumhara kia lagta hai
Golu..: yeah mera door ka bhai hai
Molu ..: door ka mein samjha nahin
Golu..: iss k orr mere beech 8 behan bhai orr hai :P: P: P:P :P :P :P :P :P :P :P...
by Ahsan Ijaz (few years ago!)