Bhikari Ne Phone Kiya
Bhikari Ne Phone Kiya: Hello Taj Hotel
Taj:Yes
1 Biryani1 Pizza Bhej Do
Taj: Kiske Nam Pe Bhej Du Sir
Allah Ke Nam Pe Bhej De
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 932 views
Similar Jokes
Girl: hi baby :*
Boy: hii sweet heart...(sending failed)
Girl: Are you there?? :(
Boy: yes yes..I'm here...(sending failed)
Girl: are you ignoring me or what?? :X
Boy: honey I'm not..i m right here..(sending failed)
Girl: Its over..
don't you ever talk to me again !! :@
Boy: Damn ! go to hell.. :@ (message send) :O :O :P
by Pak101.com (few years ago!)
Dost: Itne udas kyun ho?
Man: Wife se jhagra hoa tha usne kaha ke wo mujh se 30 din bat nahi kare gi
Dost:Tumhe to khush hona chahiye
Man:Aaj akhri din hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Father: How do you like going to school?
Son: The going bit is fine, as is the coming home bit too, but I'm not too keen on the time in-between!
by Pak101.com (few years ago!)
Pahli ladki:- maine faisla kiya hai jab tak main 25 saal ki nahin ho jaati main shaadi nahin karungi.
Doosri ladki:-aur maine faisla kiya hai jab tak main shaadi nahin kar leti 25 ki nahin houngi.
by Pak101.com (few years ago!)
Larki.;K mat kar mera pecha ik din tu pachtay ga…
Colg k bahr aloo choolay ki shop lagay ga…
.
.
.
.
.
Larka.;- tu mat thokra mere peyar ko.
Ik din pachtay gi..
Usski alooo choolay ki shop pe bartan saaf karti nazar ay gi.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa : Yar mujhe 1 hathora or keel chahiye computer k lye.
Sales man : Magar computer me inka kya kaam?
Santa : Oye yaar mujhe computer me windows XP install karna hai!
by Pak101.com (few years ago!)
Funny Doctor to lady: Madam, your husband needs rest. These are sleeping pills.
Lady: When should he take the pills?
Funny Doctor: No madam, these pills are for you.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Yaar Koi aisa Karobaar bata jis me zyada Munaafa ho?
Banta: Aisa kar Sardiyo me sasti Baraf le Kar Garmiyon Me Bech de
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar To His Frend:
Yar Meri Bv Pani Se Bohat
Darti Hai
Friend: Acha Wo Kese?
Sardar:
Kal Main Ghar Gaya To Wo
Bathtube Main B Securityguard K Sath Bethi Hui Thi
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar g Saw A Man Stealing A Purse
Thief: There Is 1000Rs In The PurseWe Can Take 50-50
Sardar g: Ok ... Ok
Wh8 About TheRemaining 900 ..? ;->
by hearthackervsgirls (few years ago!)