1 charsi buji hue
1 charsi buji hue Ciagrate pee raha tha
1 admi ne bola ye kaise p rahe ho Dhuwan to nikal nai rha
charsi bola: Pagal cigrate CNG pe hai….. :-D
by Mazhar Khan (few years ago!) / 927 views
Similar Jokes
Arjun: “Main Chidiya Ki Aankh Fod Sakta Hoon”
Rajni Kant: “Main Chidiya Ki Aankh Ki Retina Ke
Blood Vessels Ke R.B.C Ke
Haemoglobin Ke Protein Ke Sixth Amino Acid Ke
Hydrogen Bond Ko Fod Sakta Hoon”
Arjun: “Guru Ji, Aap To Serious Ho Gaye, Mene To
Majak Mein Bola Tha“
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Mirasi rozay nhi rakhta tha.Us k peer ny kaha tum roza rakho main wada karta hoon roz tumhari ek Duaa qabul hogi.Us ny roza rakha.Sara din bari mushkil sy guzara.Sham ko roza khol kay peer k paas chala gya.
Peer ny kaha mango kya mangtay ho?
Woh hath baandh kr bola peer saaein Sawery EID krwa dyo.!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Zardari sahib Nargis ka mujra dekhne gaye mujre ke baad Nargis ne sharmate huve kaha jee woh pese ?
Zardari : chal pagli ab tujh se bhi pese loon
by Pak101.com (few years ago!)
Husband: Mere Seeny Me Bohat Dard Ho Raha Hai,
Jaldi Se Ambulance Ke Liye Call Lagao..
Wife: Haan, Lagati Hun,
Apne Mobile/Smartphone Ka Password Batao.
Husband: Rehne Do,
Ab Thora Theek Lag Raha Hai...;-p:)
by lescol (few years ago!)
Boy:tum badal gai ho tume kiss karta ho to tum aankhen band nai karti
girl:kaminy pichli bar b band ki thi to 200 gaib ho gae the.
by Sabir shah (few years ago!)
Hamari tumhari dosti duniya ke liye ek misal hai
Tumhe dekha toh laga kya maal hai,
Tumhe pane ke liye bichaya jaal hai,
Par kya kare ye college ka hamara aakhri saal hai.
by A. Sami (few years ago!)
Sardar intrview deny gaya
Boss: Electric genrator kesy chalta ha?
Sardar:
Turrrrrrrrrrrrrrr…
Boss: ( Ghussay say) Stop it!
Sardar:
Turr.tur..Tur.Tusss!.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Boy:abbu 1 glass pani dedo
abbu:khud uth k pe lo
boy:plz de do na
abbu:ab manga to thaphar marunga
boy:thapar marne ao to pani lete ana
by Sabir shah (few years ago!)
jab be gali me chalo nazre juka kar chalo es se app ke ezat nai barte balke
kise ke gere hove pasie milne ke chance be bar jate hain.....
by Pak101.com (few years ago!)
U r BANDR!
.
.
.Bandr means
B=beautiful
A=atractive
N=naughty
D=Decent
A=adorable
R=romantc
Hon vekh kida khush pia onda a Bandr na hovey te!
by Mazhar Khan (few years ago!)