1st Sardar: Agr main khjoor
1st Sardar: Agr main khjoor k darakht pe charr jaon,
to kia engineering college ki larkian nzer aen gi?
.
2nd Sardar: Han! Or hath chor de ga tu medical college ki bhi .
by Pak101.com (few years ago!) / 991 views
Similar Jokes
1 Bachcha road pe kutta
lekar ja
raha tha
Police wala(haste huye)
Beta
apne bhai ko lekar kaha
ja rahe
ho
Bachcha-police me
bharti
karwane
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Papa: Aaj tak tune aisa koi kam nhi kiya jisse mera sar uncha hua ho
Beta: Maine ek bar aapke sar k neeche 2 takiye lagaye to the
by Pak101.com (few years ago!)
Agar “Dil” ko aanda(egg) kehtey
to indian films k naam aisay hote
Hum Aanda de chuke sanam,
Yeh aanda aapka huwa,
Hum aap k aanday main rehte hain,
Aandy waale Bread le jayienge…
by Pak101.com (few years ago!)
Shaadi ki party mein DJ wale nepuchha: kab tak bajaana hai…..??...
Santa: oye 8 – 10 peg Lagane takbaja lo uske baad toh hum sabgenerator ki awaz par bhi naachlenge… :p =D :D
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardarji : Motor bike se bade jor se aatein hai aur niche gir jate hai.
Public sab aakar uper uthake puchne lagte hai, ?sardar ji kaise ho??
Sardar : Arre arre chodo bhai aap logon ki dimag kharab ho gaya hai kya.
YE MERA UTARNE KA STYLE HAI
by Pak101.com (few years ago!)
Raman: Kal Maine Dekha, 4 Aadmi Ek Saath Swimming Pool Me Koode,
Magar Sirf Ek Ke Baal Gile Huye,
Bolo Kaise?
Chaman: Baaki 3 Ganje Honge
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Yar Sooraj Raat Ko
Kyu Nhi Nikalta?
2 pathan:
kia pata nikalta bi ho
andhera itna hota hai kahan dikhai day ga...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa Ko Beta Hua. Use Jyotish Ke Pass Le Gaye
Jyotish:Ye Jiska Naam Pehle Bolega Wo mar Jyega
Baccha Bola "PAPA" Aur Dusre Din Padosi Mar Gya
by Pak101.com (few years ago!)
Tony: Boss Maine Galati Nhi Kiya.
Fir B Aap Muje Saza Q De Rahe ho?
Ajit: Idiot,Zamana Pre-Paid Ka Hai
Pahle Saza Bhugato,Baad Me Galti karo..
by Pak101.com (few years ago!)
Height of dreaming:
Last Night Bill Gates
came in my dream and said
.
.
.
Yaar Farhan…
teray pas windows xp ki CD hai?
kal wapas kar dun ga…
by Tanveer Hussain (few years ago!)