One Black And One Whote shoe
SANTA comes to school with 1 black and 1 white shoe.
Teacher – Go home and change.
SANTA- sir, ghar me bhi ek black aur white hi hai
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 1004 views
Similar Jokes
Mein to pehle hi Uskey Bhai se Buri tarah pit chuka hon
Faraz!!!
Ab woh kehti hai, "to Phir Aao Mujhko Satao"
,,,
\(',')
((>
<\
by Mazhar Khan (few years ago!)
Maa- “Rinku, tum bure bacho ke saath kyo khelte ho,
ache bacho ke saath kyo nahi khelte?”
Rinku- “Maa, un ache bacho ki maatao ne apne
bacho ko mere saath khelne se mana kar diya hai”
by Pak101.com (few years ago!)
Toy Train se khel rha
tha
aur Bar-Bar bol rha tha,
"Jis HARAMI ko chadna
hai chad jao, Jis
KAMINE ne utarna hai
utr jao..."
.
.
.
Uske BAAP ne uski train
rok k 1 zor se
thappad laga diya...
.
.
Bachha thodi der ro k
chup ho gaya aurfir
shuru ho gaya,
.
.
"Jis HARAMI ko chadna
hai chad jao, Jis
KAMINE ne utrna hai utr
jao ."
.
.
Pehle hi kisi KUTTE ki
wajah seTrain 10
min
late ho gayi hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Ek dafa sardar ne bank se lon lekar car khrid lya but bank ka lon wapas na kar saka.
magar Bank walo ne car wapas lalya.
Sardar:agar pata huta to shadi be bank ke lon se karta.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
1 Aadmi ne 1 Udas Pathan se Pocha: Khan Sahab tum Q Udas ho?
Pathan: Aaj Hum ko N.W.F.P ka Matlab Pata Chal Gaya
Admi: Wo Kya?
Pathan: "No Women For Pathan".
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Husband 2 wife:
Me Wo Nahi K
Shadi Hui Or Badal Gaya !!
Mera Wohi Mizaj
Wohi Z0q Hai !!
Shadi Se Pehle B Mujhe
.
.
.
.
.
.
.
.
Shadi Ka Sh0q Tha..
Shadi K Bad B Muje Shadi Ka Sh0q hai :-
by Pak101.com (few years ago!)
Kisi unknown number se Pathan ko sms mila:
"Agar tum zaheen ho to Rs.200 ka balance bhejo, aur agar hoshiyar ho to Rs.300 ka balance bhejo."
Pathan ne us number par Rs.500 ka balance bheja aur likha:
"Hum zaheen bhi hai aur hoshiyar bhi,ainda hum ko challenge na karna!"
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Hitler says, "There isno word like IMPOSSIBLE in my dictionary"
Sardar says: Ab bolne se kya faayda?" Jub kharidi thi tab hi check karna tha na "
by Abdul Basit (few years ago!)
Sardar:
Mobile Me Kuch Mp3 Load Krna He
Servicing Man: Memory Card He?
Sardar:
Nahi Kya Ration Card Chalega?
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: yar jahaz jab urta he to uske gate q bnd ho jate he
Pathan: kafi der sochne ke baad
.
.
.
.
.
Yar koi juice ya kulfi wala na charh jaye
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)