Me niyyat kerta hon bijli band kerne ki
Me niyyat kerta hon bijli band kerne ki .
Band kerni h poore 2 ghante k liye.
Hakoomat k zulm ghareeb awam per .
Haath mera switch ki tarraf.
*””O GAYEEEEE….”’*
by Pak101.com (few years ago!) / 941 views
Similar Jokes
Laaloo Prasad:
Itna Sara Log Football Ko
Laat Kaahe Maar Rahay Hain ?
Sardar: Goal Karnay K Liye.
Laaloo: Sasura Gol Hi To Hai
Or Kitna Gol Karengay.Ha Ha
by Pak101.com (few years ago!)
Jab Gabbar paida hua to uski maan ne us se 3-4
thappad lagaye
Gabbar’s Father: Kya baat ho gayi?
Mother: Kambakht paida hote hi pooch raha tha
KTNE AADMI THE…
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aik Pathan Army Mein Bharti Hota He
To Use Gun Chalana Sikhai Jati He
Wo Gun Pakarta He Or Puchta He
Is Ka Moon Kis Taraf Ko Karna He Apni Taraf Ya Dushman Ki Taraf
Army Officer Jawab Deta He
Jis Taraf Bhi Karo Ge
Faida Pakistan Ko Hi Ho Ga
by Pak101.com (few years ago!)
Sardarji to others:
Did anyone lose money wrapped in a rubber band?
One said, Yes I did
Sardar: Well, it's your lucky day,
I found the rubberband!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
PAPPU : Daddy, have you ever
been to Egypt?
FATHER : No. Why do you ask that?
PAPPU: Well, where did you get my mummy then
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Daku: pathan ke gher gus gaya aur bola jaldi batao SONA kahan hai,,
.
.
.
.
Pathan: Pagal ka bacha itna bara ghar hy, kahin b so jao…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
American: Can U swim?
Pathan: No
American: Dog is Better den u
bcz It Swims
Pathan: Can u swim?
American: Yes
Pathan: then whats the Difference between u &
Dog.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa Amrud bech rha tha
Banta- Agar amrud me kida nikla to?
Santa-To saaf baat hai...
Phale Hi Bol dete hai
hum kide ke alag Paise Lenge
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Question : Why do girls close
their eyes while kissing a guy?
Guess…
Guess
.
.
.
Answer : Yeh ladkiyan ladkon
ko kabhi khush nahi dekh sakti.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Main ghar late aaya to Dad ne poochha: "Where
were you.
.
Maine kaha: "Friend ke ghar tha...
.
Dad ne mere hi saamne mere 10 friends ko call
kiya.
.
4 ne kaha: "Haan Uncle, yahin par tha...
.
2 ne kaha: "Abhi just nikla hai...
.
3 ne kaha: "Yahin hai Uncle, padh raha hai, phone
dun kya.
.
1 ne toh hadd hi kar di, kaha: "Haan Papa bolo kya
hua...
.
Ab bolo "Har ek friend zaroori hota hai!"
by Tanveer Hussain (few years ago!)