Ek Pagal American Aur Ek Nepali
Ek Pagal ne Nepali Se pucha Kyu Bhai Tum American Ho kya?
Nepali ne kaha - Nahi Me Nepal Ka Hu
Pagal - Nahi Tum Amrican Ho
Nepali- Nahi Bhai Main Nepal Ka Hu
Pagal- Nahi Tum Amrican Ho
Nepali(Gusse Me)- Ha Me American hu
Pagal- Lekin Lagte To Nepali Ho
by Pak101.com (few years ago!) / 1162 views
Similar Jokes
Ek Din!
Ek Pathan ki Apne Baap Se Larrai Ho Gai
.
Usne Baap ki Photo Qabrustan Me Ek Darakht Pr Lga D
Or
.
.
.
Uske Neeche Likh Diya
.
"Coming Soon
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Mahesh Dhobi Ko Daatte Hue, Tumne Meri Pent
Gum kar Di Aur Dhulai Ke Paise Maang Rahe Ho,
Dhobi: Sahab Pent Dhone Ke Baad Gum Hui Thi
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Height of gawarpan..
Boy : "kya tum facebook use karti ho.. ??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Girl : "nahi
mai bachpan se hi gori hu
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl: Peer ji.. Mere 2 Affairs hain..
.
.
Un Dono mai se kis k sath Shadi hogi??
.
.
Wo khushnaseeb kon hoga??
.
.
.
Peer: Pehle se Shadi hogi... aur... doosra Khushnaseeb ho ga...
by Mazhar Khan (few years ago!)
Teacher- How Old Is Your Father.
Son- As Old As I M
Teacher- How It Is Possible?
Son- He Became Father Only After I Was Born…
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu ki hui master se ladai…
Master ne ki pappu ki pitai…
Pappu ka garam hua khoon.
gaya kabristan aur master ka photo taang kar likh diya.
“COMING SOON.
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Ji apko mujhme kya acha lagta hai meri samajhdari ya meri beauty..
Husband: Mujhe to ye tumhari Mazak karne ki aadat bahut achi lagti hai..
by Mohammad Ali (few years ago!)
be-izzati
or biwi
ek jaisi hoti hein..
achi tab hi lagti hay, jb doosray ki ho. :-
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Husband:
Me Tmhain Talaaq De kr
Dosri Shadi Kru Ga…
Wife:MGr Q.?
Husband:
Imran khan Ne kaha hai
Khush Haali K liye”Tabdeeli”Zauri
ha..
by A. Sami (few years ago!)
Ladki Ne Ghar Se bhaag K Shadi Ki..
5 din baad Wo Rote Hue Lauti
.
.
Dad: Ab Kyun aayi Ho ??
.
.
.
.
Ladki: Papa Wo BMW ka driver Nikla, Iphone bhi China Wala Tha…
by Mazhar Khan (few years ago!)