Bhaag ke Shaadi Ki
Ladki Ne Ghar Se bhaag K Shadi Ki..
5 din baad Wo Rote Hue Lauti
.
.
Dad: Ab Kyun aayi Ho ??
.
.
.
.
Ladki: Papa Wo BMW ka driver Nikla, Iphone bhi China Wala Tha…
by Mazhar Khan (few years ago!) / 974 views
Similar Jokes
DAD:dear son,why your sister sitting so silent SON:Nothing dad sister asked lipstik, but i gave fevistik. No chip chip no chik chik
by Pak101.com (few years ago!)
Girl:
Jab tumhe meri yaad ati hai to tum kya karte ho..?
.
.
Boy:
Main tumhari favorite icecream kha leta hu aur tum?
.
.
.
GIRL:
Main GOLD FLAKE pi leti hu..
by Pak101.com (few years ago!)
Aik Pathan Quaid E Azam K Mazar Ja Kar Dua Kar Raha Tha,
“Mera Prize Bond Hr Soorat Mein Nikalna Chahiye.”
Jaisay Hi Wo Mazar Se Bahir Aya
Kisi Ne Us Ki Jaib Se Prize-Bond Nikaal Liya. Wo Dobara Mazar Par Gya Aur Bola,
“JINNAH SAHIB, Pehley Puri Baat To Samajh Liya Karain.
by Pak101.com (few years ago!)
To Be Consistent With The Popular Trait, N.W.F.P
(No Women For Pathan)
Has Been Re-Named
Khyber Pakhtunkhua – K.P.K
(Khan Pay Khan)
An Admirable Decision ;D
by Mohammad Ali (few years ago!)
Khofnaak waqiya
Andheri raat
me aik
sunsaan
sarak
pe
aik
sir
kati
Lash
pari thi..
wahan se aik larka guzar raha tha..jese hi lash k qareeb poncha..buhat khofnaak awazain anay lagaein..larke ne himmat kr k lash ko sedha kia..aik dum uski nazar lash ki bnd mutthi pe pari..
usne wo mutthi kholi tu achanak taiz hawaein chalnay lagi, mutthi me aik kagaz tha jispe likha tha
MUJE MAAF KRDO
Menay hi kaha tha k PEPSI PE 5 RUPAY KUM KRDO
by Mazhar Khan (few years ago!)
Boy: Yes. At last. It was so hard to wait.
Girl: Do you want me to leave?
Boy: NO! Don’t even think about it.
Girl: Do you love me?
Boy: Of course! Over and over!
by Abdul Sami (few years ago!)
On first night after marriage
.
.
Wife : Mujhe ghabrahat ho rahi
hai.
.
.
Husband : I thinK because this is
your first night.
.
.
.
.
.
Wife : No, no.. Actually it is first time in night…:p
Samajhdaar Log agye forward karain
Baki pogo dekho..
by Mazhar Khan (few years ago!)
Bhakt: Bhagwan muje drd de,
Dukh de, Tension de,
Mujhe barbad kar de,
Mere piche har muskil laga de.
Bhagwan : Abe ek line mein bol na "GIRLFRIEND" chahiye.
by Pak101.com (few years ago!)
Jis din se us bewafa ne mujhe chora hai
dost
us din se mobile ki battry 3 ,4 din aram se chal jati hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Doctor k band Clinic k agey lambi line thi
1 sardar bar-bar line mai ghusta,log usko pakr k peche phenk dete
sardar:Lagay raho kameeno,
mai v clinic nhi kholna.
by hearthackervsgirls (few years ago!)