Mahesh Dhobi Ko Daatte Hue,
Mahesh Dhobi Ko Daatte Hue, Tumne Meri Pent
Gum kar Di Aur Dhulai Ke Paise Maang Rahe Ho,
Dhobi: Sahab Pent Dhone Ke Baad Gum Hui Thi
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1006 views
Similar Jokes
An astronomer was watching the sky from his
telescope.
Santa Singh was observing him, suddenly a star
falls.
Seeing that Santa shouted, “what a shot you
made!"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wife: janu batao tum mujhsy kitna pyar karty ho?
Husband: bohat zyada
Wife: phir bhe kitna?
Husband: itna k dil chah rha hy k tumhari jesi aik aur lay aun
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Police wala apne bache se:
Police wala apne bache se: Beta tumhara result achha nahi aya aj se tumhara khelna tv dekhna
band
.
.
Son: Ye 50 Rs pakro or is bat ko yahien daba do"
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
2 habshi aur aik pakistani ja rhy thy.un ko pari mili.us ny kaha mein t0m sub ki aik aik wish p0ri karo gi.
Pahla habshi..mjy g0ra kar do.pari ny usy g0ra kar diya
D0sara habshi..mjy bi g0ra kar do.pari ny usy bi g0ra kar diya.
Pakistani khara hans raha tha.pari ny us sy kaha..hanso mut.apni wish btao.
Pakistani..in dono ko phir kala kar do....
hahahahahaha.
Geo Pakistani .
by Mazhar Khan (few years ago!)
I saw someone in coffie shop,
Attractive, Graceful, Intelligent, Smart and Decent.
More like a celebrity.
I went to Closer...... .
OH GOD!!!!
Yeh Mirrors bhi na.Ufffffffffff
by Pak101.com (few years ago!)
Husband to wife: Did you have any boyfriend before our marriage?
Wife remained silent for some time…
Husband: mai es khamoshi ko kia samjhon??
Wife: Abhy gin ne tu dey..:)
by Pak101.com (few years ago!)
Maa: Kia kar rahy ho beta??
.
Beta: Maa parh raha hon
.
Maa: Very good beta, kia parh rahy ho??
.
Beta: Apni jaan ky msgs !!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
1980 girls : Maa mei Jeans pehanungi
Maa : Nahin beti log kya kahengey ?
2006 girls : Maa mein mini skirt pehanungi
Maa : Pehen Le beti kuch to pehan Le!
by A. Sami (few years ago!)
Miss: Aaj Tum Late Q Aae?
School 7 baje Shuru Hota Hai Fir der Q Ki?
Kid:Miss,Aap Meri Itni Fikar mat kia karian..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Pathan ne Bus Khaayi mein gira di,
Police:Ye kaise huwa ?
Pathan:Oh...Yara humko nahi pata aaj humara
conduter nahi aya tha isliye hum peeche kiraya lene
gaya huwa tha.
by Tanveer Hussain (few years ago!)