Biwi ke Liye Sala Phir 28 Saal
Jailar : Phaansi Se Pehley Kis Se Milo Gay?
Santa : Bivi Se
Jailar : Maa Baap Se Nahi ?
Santa : Maa Baap to Paida Hote Hi Mil Jayen Gay
Biwi ke Liye Sala Phir 28 Saal Intezar Karna Parega…
by Mazhar Khan (few years ago!) / 1103 views
Similar Jokes
Son :
Papa Kya Aap Kabhi Egypt Gaye Ho?
Papa :Nahi, Par Kyu?
Son : To Fir Aap Itni Khofnak Mummy Kaha Se Laye ?
by Pak101.com (few years ago!)
Larki ka bap larki se: jise tum pasand karti ho us k
pas bangala car jaidad he.
Larki: toba he sub mard 1 jese hote hen wo bhi aap
k bare ma yahi puch raha tha
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A boy 2 pathan: Mai agar chahon to tamam Pathano ko Jannat se nikal kar Jahanum main la sakta hoon.
Pathan: Kaise?
Boy: Main Jahanum mai Naswar ka dukan kholon ga.
by Abdul Basit (few years ago!)
Ek Train Ulatne Ka Case Adalat Me Tha Train Ka Driver Jo K Pathan Tha Us Se Pocha K Tum Ne Train Patri Se Q Utari?
Pathan: Oo Yaara 1 Banda Samne Aa Gaya Tha Brake Maarne Ka Time Nahi Tha. Humara Officer Ne Bola K Is K Uppar Charha Do.
Wakel: Phir?
Pathan: Wo Banda Patri Se Uttar Gaya… ;-(
by Pak101.com (few years ago!)
Biwi Shohar Se "Tum Shaadi k Baad
Badal Gaye Ho !"
Shohar: "Mene Tumhei'n Pehly
Hi Bata Dia Tha k Mujhy Shaadi Shuda Larkio'n Main Koi Dil-chaspi Nahi
by Pak101.com (few years ago!)
'1 admi ksi shkh ki shdi m gya
Shdi waly ghr k 2 darwaze thy,
Aik pe rishtedar....'
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa - Bachpan me maa ki baat suni hoti to aaj ye din na dekhna padta. JUDGE - Kya kehti thi maa?
Santa - Jab baat hi nahi suni toh kaise bataun kya kehti thi.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Sardar Ji Ki Shadi Hui.
Rukhsati K Waqt Dulhan
Pehle Maa K Galay Lag K Roi,
Phir Baap K,
Phir Bhai Aor Behan K Galay Lag K Roi.
Sardar Ji Ne Dulhan Le
Jane Se Inkar Kr Dia Or Kaha
Aey Twade Kolon Chup Nai Hondi
Te Mere Kolon Kinj Howe Gi.
by Pak101.com (few years ago!)
Girl:what is ur job
boy: i am in admin departmint
girl:which company?
Boy:are facebook pay 2,3 pages ka admin hun or kia chahye
by Sabir shah (few years ago!)
Girls ek dusre ko gift deti hai...
perfume.
earring.
suits.
flowers.
chocolates.
Aur boys.?
.
.
Ye le LADKI ka number...
Bas mera naam nhi aana chahiye!
by Pak101.com (few years ago!)