Boy : "kya tum facebook use karti ho.. ??
Height of gawarpan..
Boy : "kya tum facebook use karti ho.. ??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Girl : "nahi
mai bachpan se hi gori hu
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 2040 views
Similar Jokes
Santa-Tmhari ankhen ktni hasen hAI
Girl-Choro na
Santa-Tumhare baal ktne khubsurat hai
Girl-Choro na,Aap Bhi
Santa-Itni der se chor hi raha tha
by Pak101.com (few years ago!)
Boyfriend: Do you think my salary is sufficient for you? Girlfriend: It’s sufficient for me but how will you survive?
by inayat khan (few years ago!)
I asked the children in my Sunday School class, "If I sold my house and my car, held a big garage sale, and gave all my money to the church, would I get into heaven?"
"No!" the children all answered.
Then I said, "If I cleaned the church every day, mowed the yard, and kept everything neat and tidy, would I get into heaven?"
Again, the answer was, "No!"
"Well," I continued, "then how can I get to heaven?"
A five-year-old boy shouted out, "You gotta be dead!"
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Ki Flight Me Tabiyat Kharab Ho Gai To Air Hostess Ne Pocha
R U Sick Suffering From Fever
Pathan : No I’m Muslim Suffering From Peshawar
by Pak101.com (few years ago!)
You Don't Know Something?
Google It.
You Don't Know Someone?
Facebook It.
You Don't Find Something?
MOM ... ! =P =D
by Usama (few years ago!)
1 choti si larki shop keeper k pas gayi or boli.
Jab main bari ho jaon gi to mujse shadi karo ge,
Shopkpr. Hans k bola han kar lunga.
Larki boli to kia apni hone wali wife ko 1 choclate bhi nahi de sakte.
by Pak101.com (few years ago!)
Aik Pathan Ko Chiraagh Milla
Oss Nay Chiraagh Ko Ragra To
To
To
To Aik
Jin Aaya Aur Kaha :
Bolo Khan Baba Teri
3 Kaon See Khawahishain Hain Jo Poori Ki Jain
Pathan Bola :
1.Aik Bahot Bara Sa Bangla Ho
2.Oss Main Khoob Daolatmand Log Hoon
3.Hum Ko Wahan Chaokidari Dilwa Do
by Pak101.com (few years ago!)
Raat ko Santa P K lauta; Biwi ki daant se bchne k liye bdi si Kitab lekr pdhne lga
Biwi-P K aye ho?
Santa-Nahi To!
Biwi-Phir Suitcase khol kr kya bak2 kr rhe ho
by Pak101.com (few years ago!)
Sheikh Aur Sheikh ki Bivi Ghumte Pherte 1 Hotel k Samne Se Guzre
Sheikh Bola kya kayal Aik Aik Icecream Aur Hojaye ?
Bivi Ne Tanzya kaha App Ne Tou Youn kaha Jaise Aik Aik Icecream kha Chuke Hai
Sheikh Bhol Gaye Ho 6 , 7 Sal Guzre Hum Ne Is Hotel Mai Icecream khaye Thi .
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Wife : Janu Batao Tum Mujhse Kitna Pyar Kartay Ho
Husband : Bahut Zyada
Wife : Phir Bhe Kitna
Husband : Itna K Dil Chah Raha Hai Tumhari Jesi 1 Aur Le Aaon
by alone129 (few years ago!)