Arz kiya hai.....
Arz kiya hai.....
.
.
.
Khidki se dekha to sadak par koi nahi tha,
...........
.
.
.
wah wah..!! wah wah..!!!
.
gaur farmaiyega.....
.
.
..
.
Khidki se dekha to sadak par koi nahi tha...
.
.
.
.
.
..
..
..
Sadak par jake dekha to khidki pe koi nahi tha
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1010 views
Similar Jokes
Arz kiya hai.....
.
.
.
Khidki se dekha to sadak par koi nahi tha,
...........
.
.
.
wah wah..!! wah wah..!!!
.
gaur farmaiyega.....
.
.
..
.
Khidki se dekha to sadak par koi nahi tha...
.
.
.
.
.
..
..
..
Sadak par jake dekha to khidki pe koi nahi tha
by imran (few years ago!)
Rancho : "1 Over me kitni Ball Fenki jati hai??"
Virus : "6 Balls"
Rancho : "Galat Jawab, 1 Over me 1 hi Ball 6 times
fanki jati hai."
Think Differnt.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
American says " In America, marriages can happen with Emails...."
Sardarji "In India, marriages happen with fe-mails.... !!!"
by nadeem (few years ago!)
Baris k mousam me apka dil machalta
hoga,
Pani me bhigne ka dil krta hoga
Isme apki galti nhi
Is mousam mai har mendhak ka aisa
hi krta hoga.
by khalid hussain (few years ago!)
Old Man School K Principal Se:
Zara Papu Ko Bula Dein
Principal:
Aap Kon?
Old Man:
Mai Uska Dada
Principal:
Wo Chutti Leker Ap K Janazay Mai Gaya Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
4 SECRETS OF SUCCESS FOR STUDENTS:
1- Kabhi Top na karo warna log tum sai jalney lagengy
2- Hamesha Late class mai jawo, es tarah har teacher tumhy yad rakhy ga
3- Zyada Parhny se Time zaya hota hai, owr Time zaya karna Gunaah hai
4- Khabi Test na do, kionke be-ezati ke 3 marks se Ezat ke 0 achay hain
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
mat kar itna ghroor apne usan par faraz :
tera husn tab tak hai jab tak fair n lovley sasti hai.
by Abdul Sami (few years ago!)
Ek dukhi girlfriend ne,
apne boyfrnd ke liye,
shayari likhi……………….
.
.
Phoolo ka raja,
Baharo ka shahzada…..
.
.
Dil tor kar chala gaya… .
.
.
.
.
KUTTA, KAMINA, HARAMZADA
by Mohammad Ali (few years ago!)
Dost Pathan se:
APRIL FOOL manaya?
Pathan: Han
Dost:kis k saath?
Pathan:Bv k 7!
hum ne 3 bar talaq dia
jab wo rone laga to Hum bola
APRIL FOOL,
APRIL FOOL..!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa:Y do u prefer prepaid connection over
postpaid?
Banta:Prepaid me bahut fayda hai,
isme call k baad bill badhne ki bajaye kam hota hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)