Kabhi To Biwi Ko Baksh Do
Santa Ki Jab Nayi Nayi SHadi Hui Thhi To Wo Apni Patni Ke Har Kaam Mein Nukks Nikalta Thha.
Ek Din Santa Apni Patni Ko Kehta Hai.
Santa: “Ja Anda Le Ker Aa”
Patni: “Yeh Lo Boil Kiya Hua Anda”
Santa: “Gadhi, Yeh To Fry Kerna Thha”
Kuchh Din Bad
Santa: “Ja Anda Le Ker Aa”
Patni: “Yeh Lo Fry Kiya Hua Anda”
Santa: “Ullu Ki Pathi, Yeh To Boil Karna Thha”
by Pak101.com (few years ago!) / 968 views
Similar Jokes
Brazer or Bunyaan mein kiya farq hai?
Pathan:
Bunyaan mein kapra ziyada or load kam hota hai.
Brazer mein kapra kam or load ziyada hota hai<
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Bhikhari ne Awaaz
lagayi- Babu ji roti
milegi??.
-
-
Andar se awaz aai -Biwi
ghar par nahi hai..
-
-
-
Bhikhari- Chumma nahi
maanga saale, Roti to tu bhi de sakta hai…:
by khalid hussain (few years ago!)
Santa Bought A Car On Loan
He Didn’t Pay The Dues
The Bank Took Away His Car
Santa: If I Knew This
I’d Have Taken A Loan For My Marriage Also
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan Bhari Bus Mai Ek
Lrki Se Touch Ho Raha Tha….
Larki: Excuse Me Khan Sahib
Aap Acha Nahi Kr Rahy…
Pathan: Itne Rush Mai Is
Se Acha Nahi Ho Skta.
by Pak101.com (few years ago!)
2 girlz in Bus
Fighting 4 Seat
1st
me bethungy
Pehli me aai hu
2nd
Pehlay me aai hu
Boy:
Ary bhai jo umar
me bari hay wo
beth jaey
Both grlz:
Baji pehlay aap :)
by tahir bashir (few years ago!)
Ek bar 300 phatan ship mein travel kar rahay the
lakin sare k sare mar gayeee
kaise?
nothing serious
ship bich mein kharab ho gai
tu dhaka denay neachey uttar gayeeeeee
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wife subah husband ko namaz k liay jagati hai.
Husband: yaar sonay do qaza parh longa.
Wife: Shariat namaz ki qaza ki ijazat nahi deti.
Husband: Shariat 4 shadion ki ijazat bhi to deti hai.
Wife: So jao, so jao, Allah pak bara Ghafoor ur Rahim hai. :)
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 MEMON Suba Utha To Dekha
K Biwi Mar Gai Hai Jaldi Se Kitchen Me Gaya Aur Beti K Galay Lag K
Ronay Laga Or Bola
1 Banday Ka Nashta Kam Banana..:-D
by Pak101.com (few years ago!)
Passenger :
Ager Sub Trains Late Hon To Time Table Ka Kya Faida ?
Pathan :
Ager Sb Trains Waqt Per Hon To Waiting Room Ka Kya Faida . .
by Pak101.com (few years ago!)
MUNNA BHAI: Mamu, apun bachpan mein dus maley ke building se gir gaya tha.
MAMU: Aarey, phir kya hua. Bach gaya ki tapak gaya?
MUNNA BHAI: Yaad nehin hai yaar. Bahut purane baat hai.
by Pak101.com (few years ago!)