Beta ab tum mujhe apni maa
Saas: beti ab tum mujje apni maa or apne Sasur ko
pita hi samjhna,
Tabhi darwaje par ghanti baji,
Bahu ne darwaja khola to pati aaye tha
Saas: Kon aaya hai beti,
Bahu: Maa bhaiya office se aaye hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1126 views
Similar Jokes
Dr to 86 yrs Old man: Dekhiye,is umar me,Jawan
Ladki se romance
karna,Maut ka kaaran ban sakta hai.
OLD man:I dont care! agar marti hai to mar jaye!
by Pak101.com (few years ago!)
Why'd the couple stop after 3 children? Cos they heard every fourth child born is chinese.
by khalid hussain (few years ago!)
Teacher:
Batao cold drink Nuqsan
Deti Hai Ya Faida?
Student:
Agr Koi Pila de To Faida,
Agr Pilani Parr Jaye To Nuqsaan
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan bht pareshan tha k hr joke main mera hi zikr kyoun hota hai.
us ne apni b.v se kaha:
“koi aisi baat kro jis ma main involve na hon”
b.v : “i m pregnant”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wife called her husband
Wife: honey where are you?
Husband: I'm at the bank.
Wife: dear, please I need 3000 rupees to activate my blackberry,
5000 to do my hair and
10,000 to buy a dress.
Husband: sorry, I meant I was at the "bank" of a river.
Do you want fish to cook?
by Abdul Sami (few years ago!)
Pathan pehli dafa Jahaz Pe Baitha: Jesy hi Jahaz ka Agla Tyre Ooper Utha, Tu Pathan Pilot ko Maarny Laga.
.
Aur Bola:
Mai Pehlay He Dara Huwa Hon
Aur Tum Wheeling Kar Rahy Ho.
by Pak101.com (few years ago!)
Shaadi ke baad pati ne pucha: Tumhare shadi se pehle kitne boyfrnd the?
Wife ne 1 lifafa dia.. Jisme chawal ke kuch dane aur 200 Rs. the.
Pati: Ye kya?
Wife: Main jab bhi boyfriend banati thi to 1 chawl ka dana isme daal deti thi.
Pati (Dane gin ke): Bus 7? Aur ye 200 Rs. Kyun?
Wife: 4 killo chawal bech diye the
by tanveer hussain (few years ago!)
A dumb blonde was bragging about her knowledge of the state capitals of the United States. She proudly announced, "go ahead, ask me any of the capitals, I know all of them."
A red head said, "O.K., what's the capital of Wyoming?" The blonde replied, "Oh, that's easy, 'W'."
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek chor Sardar ka mobile le kar bagh gyia.
Dost: wo tumara mobile le kar bagh gyia or tm hanas rahe ho,
Sardar: bagne do charger tu mere pass hai.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
2 Mohabbat Karnay Walon Nay Khudkushi Ka Irada Kia.
10 Manzila Building Say Pahlay Boy Nay Jump Lagai.
Girl Nay Apni Ankhain Band Kar Leen
Or Yeh Kehtay Huye Wapis Janay Lagi K
Mohabbat Andhi Hoti Ha.
Boy Nay Hawa Main Ye Sun Kar Apna Perashoot Khol Dia
Or Kha, Pyar Kabi Marta Nahi.
Lover’s Of 2013 Aashiqui 3.
by Mazhar Khan (few years ago!)