funny

Indian girl:
Me to os se shadi kron gi jo handsome ho ameer ho or bohot pyar kary
Or tum
Pakistani girl:
Me to os se shadi karon gi jis k ghar UPS laga ho

by Engineer Rizwan (few years ago!) / 1230 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Freak people out

When I die, I want my friends to keep updating my status to freak people out

by Muhammad Zeeshan (few years ago!)
Boy:chalo kisi sunsaan/viraan jagah

Boy:chalo kisi sunsaan/viraan jagah chaltey hain!

Girl:tum aisi-waisi harkat to nahi karoge?

Boy:bilkul nahi!
Girl:to phir rehne do….

by Pak101.com (few years ago!)
Isko kahte hai BHAYANKAR BEIZZATI

Isko kahte hai BHAYANKAR BEIZZATI:

WIFE - Suno G jab aapne pehli baar mera
gunghat uthaya to kaisa mehsoos kiya?
.
.
......
.
.
.
.
Husbnd - MAA kasam mar hi jata agar TV par
"AAHAT" dekhne ki aadat na hoti.

by Pak101.com (few years ago!)
1 larka pathan se

1 larka pathan se: Mai agar chahun to saray Pathano ko Jannat
se nikaal kar Jahanum main la sakta hun.

Pathan: Kis tarah yaara?

Boy: Main Jahanum mai Naswar ka dukan kholon ga.

by Pak101.com (few years ago!)
Larki: Main Kal Tum Se Milne Nahi Aa Sakti

Larki: Main Kal Tum Se Milne Nahi Aa Sakti.

Larka: Chalo Mai Tumhara Gift Kisi Or Ko De Deta Hun

Larki: Mera Matlab Tha Kal Nahi Aa Sakti Abi Kahan Ho Tum?

by Pak101.com (few years ago!)
In 2020 girl

In 2020 girl:"Dekh yar kya item jaa raha hai

Oye Murgey Tera mobile no. Kya hai. ?
.
.
.
.
Boy:"Aap ke ghar me baap, bhai nahi hai kya ?
.
.
.
Girl:"baap aur bhai sab hai, par tu nahi hai na chikne :D

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Ny Chalnge Kia

Sardar Ny Chalnge Kia K
Vo Minar E Pakistan Ko Sir Pr Utha Kr
India Ja Skta Hy,

Hazaron Log Ekathe Ho Gay

Sardar Bola:
“Inu Chuk K Mery Sir Ty Rakho”

by Pak101.com (few years ago!)
Jeene ke liye Oxygen

Teacher: jeene ke liye Oxygen zaroori hai. ise 1773 mein aavishkaar kiye.

Pappu: baap re bach gaya!! agar usse pehle paida hota to main mar jaata

by Pak101.com (few years ago!)
Bechari Murgi Bhi Kya Karti

Santa Ka Polutry Farm Tha, Par Kuch Time Se Usko Business Mein Loss Chal Raha Tha.

Ek Din Vo Hath Mein Bandook Pakad Ke Sari Murgiyo Ko Ikatha Karke Bola

Santa: “Kal Agar Tum Sab Murgiyo Ne Do Do Ande Na Diye To, Main Tum Sabko Goli Se Uda Dunga”

Agle Din Usne Dekha Ki Sab Murgiyo Ne Do-Do Ande Diye Hai, Par Ek Ne Sirf Ek Hi Anda Diya Hai”

Santa Ne Bandook Uski Taraf Kari Aur Bola: “Bata Sirf Tune Hi Ek Anda Kyu Diya Hai”

Murgi Mari Si Awaj Mein Boli: “Sir Ye Ek Anda Bhi Maine Aapke Dar Ki Wahaj Se Diya Hai, Warna Main To Murga Hun“

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Ki Aulad

1 Pathan 15 Sal Se
Allah Se Ro Ro K Aulad K Liye
Dua Mngta Rha

1 Din Pthan K Pas Frshta Aya
Aur Bola:

Khan Tujhe Khuda Ka Wasta
Hy Pehly Shaadi To Kr Le…

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook