Bacha Ghar se Maar khakar
Bacha Ghar se Maar khakar Skul ja raha tha.
Raste me kisi ne Pucha-:Beta Padhte ho?"
Bacha bola - "Nahi Dress pahan ke tere Baap ki Shadi me jaa raha hu."
by Pak101.com (few years ago!) / 1069 views
Similar Jokes
2 Srdar Jungle Me The
Samne Sher Aya
1 Sher Ki Ankh Me Mitti Dalke
Bhagte Hue Chilaya:
Abe Bagh
2nd:Mai Kyu Bhagu?
Mitti Tune Dali Hai
by Pak101.com (few years ago!)
A small boy, his father and father's friend went to a Restaurant.
Father: waiter, 2 beer & 1 ice cream.
Boy: y daddy ur friend don't like beer ah?
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu prays 4 2 hours daily
Hey Bhagwan meri lotery lagade!
After 1 hour bhagwan angrily appears & says
"ticket to lele bhikaari"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Husband:u will never succeed in making that dog obey u!
Wife:Nonsense it’s only a matter of patience, I had a lot of trouble with u at first.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pessenger :Agr Sub Trains Late Hon To Time Table Ka Kya Faida ?..
Phatan :Agr Sb Trains Waqt Per Hon To Waiting Room Ka Kya Faida . .;p
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Grlfrnd - mera dil mobile hai or tum SIM ho
Boyfrnd - O very good I am very happy!
Girlfrnd - zyada khush mat ho naya offer milte hi me SIM change kar deti hu.
by Pak101.com (few years ago!)
Daku pathan k ghar ghus gaya
aur bola jaldi btao sona kahan hai?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Pathan: pagal ka bacha! itna bra ghar hai, kahin bhi so jao.
by Pak101.com (few years ago!)
Chemsitry ke class mein
teacher ne ek ladki se pucha-what is Nitrate?
Ladkhi sharmakr boli:-
Sir , Night rate is 1500/-&
Hotel charges alag se…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan was weeping,
Admi:Q rotay
ho
Pathan:meri murghi mar gya hay
Admi:mra baap mr gya
mgr me to nai roya
Pathan:O tera peyo keraa anday dendi si
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Teacher asked to a boy.
What’s the difference between
young age and old age..?
Boy: In young age there are
girls phone numbers in mobile
and in old age there are doctors numbers.
by hearthackervsgirls (few years ago!)