young age and old age.
Teacher asked to a boy.
What’s the difference between
young age and old age..?
Boy: In young age there are
girls phone numbers in mobile
and in old age there are doctors numbers.
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 861 views
Similar Jokes
Wo konsa 1 mazak he Jo salo pehle b studnts karte the,
aaj b karte hai or qayamat tak karte rahenge
?
?
Bahut masti ho gayi yar
ab Kal Se Seriously Padai karnge
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor: aap dariye mat. main hoo na.
Patient: wahi mera sabse bada dar hai doctor.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan sharab peeta raha or rota raha.
Ek admi ne pucha:
"kya huwa khan sahab?"
Pathan: "jis larki ka nam bhulana chahta hon uska nam yad nahi aa raha&qu
by Pak101.com (few years ago!)
Husband:I’ll admit I’m wrong if you’ll admit I’m right!
Wife:I agree! u go first!
Husband:OK,I’m wrong!
Wife(with a twinkle in her eye):you are right!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Biology k Sir:
Boys can u tell me exactly where is ur heart?
All boys shouted loudly :
In
“GIRLZ CAMPUS”
Sir smiled & said:
Mera v ..:).:-D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Dost:mera dil bahut bara hai.
Sardar:kiun tu ne hathi ka dil to fit nai karwa lia hai.
by Sabir shah (few years ago!)
'Teacher: Batao k chooza anday se kese nikalta
hai?
Sardar: Miss, eh gal imoportant ni..
Sochan wali gal ay eh k oh anday vich warya kinj?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Snta:tu miror k smne baith kr kyun pdhta h?
Bnta: es k 3 faydey hain
.
.
.
... .
1: Sath Mein revsion ho jta hai
2: Khud pe nazar b rehti hai
3: padne k liye company mil jati hai
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan K Ghar Guest Aa Gaye...
Maa Ne Kaha:
Jao Baita Ja K Mehmanon K Lie Kuch Ley K Aao
Pathan Bahar Gaya Or....
,
,
,
Rikshaw Le Aya.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Salesman: Paa g Cockroach
K Liey Powder Le Lo
Sardar: Na g Na Cockroach
Nu Inna V Free Nae KARNA,
Aj Powder Le Ditta Te Kal
Perfume Mange Ga
by tanveer hussain (few years ago!)