young age and old age.

Teacher asked to a boy.
What’s the difference between
young age and old age..?

Boy: In young age there are
girls phone numbers in mobile
and in old age there are doctors numbers.

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 861 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Wo konsa 1 mazak he

Wo konsa 1 mazak he Jo salo pehle b studnts karte the,
aaj b karte hai or qayamat tak karte rahenge
?
?
Bahut masti ho gayi yar
ab Kal Se Seriously Padai karnge

by Pak101.com (few years ago!)
Aap dariye mat

Doctor: aap dariye mat. main hoo na.
Patient: wahi mera sabse bada dar hai doctor.

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan sharab peeta raha or rota raha.

Pathan sharab peeta raha or rota raha.

Ek admi ne pucha:
"kya huwa khan sahab?"

Pathan: "jis larki ka nam bhulana chahta hon uska nam yad nahi aa raha&qu

by Pak101.com (few years ago!)
wrong or right

Husband:I’ll admit I’m wrong if you’ll admit I’m right!

Wife:I agree! u go first!

Husband:OK,I’m wrong!

Wife(with a twinkle in her eye):you are right!

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Dill girl campus main



Biology k Sir:

Boys can u tell me exactly where is ur heart?
All boys shouted loudly :

In

“GIRLZ CAMPUS”

Sir smiled & said:
Mera v ..:).:-D

by Mazhar Khan (few years ago!)
Hathi ka to nai lagaya

Dost:mera dil bahut bara hai.
Sardar:kiun tu ne hathi ka dil to fit nai karwa lia hai.

by Sabir shah (few years ago!)
'Teacher: Batao k chooza anday

'Teacher: Batao k chooza anday se kese nikalta
hai?
Sardar: Miss, eh gal imoportant ni..
Sochan wali gal ay eh k oh anday vich warya kinj?

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Snta:tu miror k smne

Snta:tu miror k smne baith kr kyun pdhta h?
Bnta: es k 3 faydey hain
.
.
.
... .
1: Sath Mein revsion ho jta hai
2: Khud pe nazar b rehti hai
3: padne k liye company mil jati hai

by Pak101.com (few years ago!)
pathan k ghar guest aye

Pathan K Ghar Guest Aa Gaye...
Maa Ne Kaha:
Jao Baita Ja K Mehmanon K Lie Kuch Ley K Aao

Pathan Bahar Gaya Or....
,
,
,
Rikshaw Le Aya.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Paa g Cockroach

Salesman: Paa g Cockroach
K Liey Powder Le Lo

Sardar: Na g Na Cockroach
Nu Inna V Free Nae KARNA,
Aj Powder Le Ditta Te Kal
Perfume Mange Ga

by tanveer hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook