Dill girl campus main
Biology k Sir:
Boys can u tell me exactly where is ur heart?
All boys shouted loudly :
In
“GIRLZ CAMPUS”
Sir smiled & said:
Mera v ..:).:-D
by Mazhar Khan (few years ago!) / 807 views
Similar Jokes
Medical science proved ki
Kapre tight pehnney se Blood Circulation ruk jati hai.
But Larkiyon ke kapre jitne tight ho,
Larko ke blood circulation utni tez hoti hai!!
by Mohammad Ali (few years ago!)
* Congratulations *
SMS na karney pey
Aapko
Award
of Kanjoosi 2015
diya jata hia.
no need to say thanks, ye award ap he ka right ta
by lescol (few years ago!)
Sardar Engish k paper me fail ho gaya …!!
Due to following translations..?
1. main aam aadmi nai hon?
(I am not a mango man)
2. Sarda or garma phal hain?
(Colda & hota are fruits)
3.Mujhe b english aati he?
(English comes to me also)
4. Do or Do barabar chaar?
(Give & Give equal to four)
5.Mera taluq haripur hazara se hai?
(I am belong to greenpur thousanda)
6. Sarak par golian chal rahi hai?
(Tablets are walking on the road)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher to Student : Last Semester you were roaming
with that girl and this semester you are roaming with other.
What you think of yourself?
Boy : Syllabus changed mam.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Obama - we have 3 item bombs
.
Madonna
Shakira
Angelina
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Manmohan - we have professional
bomb diffuser
.
EMRAAN HASHMI
by Pak101.com (few years ago!)
aisi kaunsi websie hai?? jise ladke ladki chupchup ke dekhte hai......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
WWW.RESULTS.COM
harbar bure khayalat mat paida karo, dimag sadh jaayega.....
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher Sardar Se:
Dahi Ki English Btao?
,
,
,
,
,
Sardar Sochne K Bad:
,
,
,
,
,
,Milk Sleeping In The Night
And Swairey Swairey Tight.!
by Pak101.com (few years ago!)
Papa to Santa: Teri class vich sab to mehanti bacha kon hai?
Santa: Mein han ji.
Papa: Oh kaise ?
Santa: Ji baki sab bache araam naal chairs te baithe rehnde ne te mein bench te khada rehnda haan ji.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Pathan Hotel Mein ROAST Khanay K Baad Haddi Chaba Raha Tha. Paas May Betha “Indian” DAAL Kha Raha Tha,
Usne PTHAN Se Tanziya Andaz Mein Pucha:
KHAN! Tumhary Elaqay Mein “KUTTAY” Kya Khatay Hein?
PATHAN: DAAL:-)
by Pak101.com (few years ago!)
Museum Administrator: That's a 500-year-old statue u've broken.
Banta: Thanks God! I thought it was a new one
by Mohammad Ali (few years ago!)