Pathan Indian

Pathan Hotel Mein ROAST Khanay K Baad Haddi Chaba Raha Tha. Paas May Betha “Indian” DAAL Kha Raha Tha,
Usne PTHAN Se Tanziya Andaz Mein Pucha:

KHAN! Tumhary Elaqay Mein “KUTTAY” Kya Khatay Hein?
PATHAN: DAAL:-)

by Pak101.com (few years ago!) / 993 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Pathan 1st Time Jahaz Py

Pathan 1st Time Jahaz Py Batha Jesy Hi Jahaz Ka Agla Tyre Oper Utha Tu Pathn Pilot Ko Marny Lga Or Bola Mai Pahly Hi Dara Howa Hon Or Tm One Wheeling Kr Rhy Ho

by Muhammad Zeeshan (few years ago!)
Papa: Beta, tum fail ho gaye

Papa: Beta, tum fail ho gaye. Mene to kaha tha na ki agar tum 12th pass ho jaogey to mein tumhe motorcycle dilaunga.

Beta: Mujhe pata hai papa.
Papa: phir tu fail kaise ho gaya?
Beta: Mein motorcycle chalana sikh raha tha.

by Pak101.com (few years ago!)
Andaz-e Dosti apki 1 ada

Andaz-e Dosti apki 1 ada heyy.......dor ho humsey yehapki khata hey...
Har jaga lagi hui hey pyaari si tasveer apki

jis k neechey likha hey.........

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.

YEH PAGAL 7 DIN SEY LA PATA HEY!!!! :D:D

by Pak101.com (few years ago!)
Black and Brown

Q: What's black and brown and looks good on a lawyer?

A: A Doberman pinscher.

by khalid hussain (few years ago!)
Husband hamara aisa ho

GIRLS POEM.. . .
Husband hamara aisa ho.
.
.
.
pocket me jiske paisa ho.. . .
.
.
..
lambi jiski hight ho..
.
.
.
.
.
Gusse ka wo light ho.. . . . . .
.
.
.
.
.
Jab saas se meri fight ho, toh kahe jaanu tum hi RIGHT ho.

by pinkey (few years ago!)
2lady ped k niche baithi

2lady ped k niche baithi Kafi der se bate kr rahi thi

Achanak 1aam gira
1lady-ye aam kese gira

Aam bola-
PAK GAYA HU TUMHARI BAATE SUN-SUN KE

by Pak101.com (few years ago!)
A Punjabi couple

A Punjabi couple went 2 England.They went 2 a hotel.
Punjabi 2 waiter: Sir, Most respectfuly I beg 2 say that I’m ill & cannot come 2 school, therefore kindly grant me Tea for 2day.Waitr brings tea.Wife :Wah g wah. Tawanu ty far far English Aandi ay.
Husband:Hally ty ma Pani wasty Thirsty Crow nai sunayi

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pani garam

Sardar meri bv bahut achi hai mujhe itni sardi me pani garam kar k deti hai
Dost:nahane k lye?
Sardar:ni yaar bartan dhone k lye

by Sabir shah (few years ago!)
Funny

Shaadi main ek SMART ladka ladki se:”aap dance
karogi..:))
.
.
Ladki sharma k boli:”yes …”
.
.
.
Ladka pyar se bola:
.
.
.
.
.
.
.
To phir aapki “kursi” main le jaon didi..??
Girl Shocked- Boy Rocked..:P:P

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Constantly Complaining About The Temperature

A customer was bothering the waiter in a restaurant. First, he asked that the air conditioning be turned up because he was too hot, then he asked it be turned down cause he was too cold, and so on for about half an hour.

Surprisingly, the waiter was very patient, he walked back and forth and never once got angry. So finally, a second customer asked him why he didn't throw out the pest.

"Oh, I really don't care or mind," said the waiter with a smile. "We don't even have an air conditioner."

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook