time out
Tm Ussay Debug Karnaa
Wait Mein Karoongah
Tmhaara Intezaar Karte Kartay
Main So Gaya Yeah Dekho Mera Connection
Time Out
Hou Gayaa.
by @irha@ (few years ago!) / 1947 views
Similar Jokes
Japan ke Prime Minister: Tum hum ko 3 saal ke liye Bihar de do, hum usko Japan bana denge.
Laloo: Tum humko 3 months ke liye Japan de do, hum usko Bihar bana denge.
by Pak101.com (few years ago!)
Aaj subah NEWSPAPER me
padha ki, dosto ko SMS bhejne
me sabse jyada time waste hota hai.. TO AAJ SE
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
"NEWSPAPER" BANDH ......saala
dosto par ungli uthata hai..:p
by Tanveer Hussain (few years ago!)
3 Charsi Rikshay Main Bethay.
Rikshay Walay Nay Riksha Start Kar K Band Kar Dya
Our Bola: Lo Sahab, Pohanch Gaye.
1 Nay Thanks Bola,
Doosray Nay Paisay Dye,
Our Teesray Nay Driver Ko Thapar Mara.
Driver Samjha Is Ko Pata Chal Gaya.
Laikin 3rd Bola:
Salay Aaj Tou Marwa Hi Deta,
Kitni Taiz Chlata Ha…. :D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar : O banno car ki speed itni kyon badha di?
Banno : Oji car ki break fail ho gayi hai, accident ho jaye iske pehle ghar pahunch jaate hain….!
by Pak101.com (few years ago!)
Banta: Truck dekh kar tum kaampte kyon ho?
Santa: Ek truck driver meri biwi lekar bhaag gaya
tha, har baar lagta hai jaise usko vapas karne aya
hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Shadi me dulhan ko ghungat me Q rakha jata hai????
Socho
?
socho
... ...?
nai pata
?
?
Taki kisi ke muh se ye na nikal jaye ki
Abe Ye To Meri Wali Thi
by Pak101.com (few years ago!)
Boy wished to girl before exam: Hey all the best
Girl wished: All the best to you too
But girl scored 80 marks & boy failed
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Cow hmari mata hai.
(bahar ek cow road pe ghum rhi thi)
Santa: sir... sir... bahar aapki mummy awara "sando" ke sath ghum rhi hai
by Pak101.com (few years ago!)
Santa:Yaar tune apni Biwi ko Talak kyu diya?
Sardar:Yaar wo badi character less thi.Shaadi mujhse ki aur Baccha Bhagwan se mangti thi
by Pak101.com (few years ago!)
A guy did system support in a law firm. One day, he had to log a user off and then back on. He entered her initials and then she gave me her password.
Her password was "genius".
After three tries and the system telling him "access denied," he asked her how to spell it.
She said, "G - E - N - I - O - U - S."
by Pak101.com (few years ago!)