Tum khaana bahut
Husband: tum khaana bahut achchi banaati ho
Wife: tum jitna bhi maska lagaao, khaana tumhe hee banaanaa padega
by Pak101.com (few years ago!) / 1014 views
Similar Jokes
Sunny: Kal movie dekhi, usme na koi scene tha, na koi
aawaz.
Bunny: Naam kya tha film ka.
Sunny: NO DISC
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:
Snta Tumhari Attendance Bohat Kam He,
Tum Exam Me Nahi Baith Paaoge.
Bnta:
Koi Baat Nahi Mera Bhai Khade Khade Exam De Dega.
by Pak101.com (few years ago!)
Aaj pher tum nazar nai aae
pher tamannaun k phool murjhae
na jane kis jangle me kho gae tum
hum to gira ghar se pagal khane tak dekh aae .
by Sabir shah (few years ago!)
1 Ship 300 pagalo ko le ja raha tha. Bina Ship
doobe sabhi doob gaye
.
.
Kaise ??
.
?
.
?
.
Ship band ho gaya tha
.
or
saare pagal dhakka dene ke liye utar gaye.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1990 American Bank Nay"Bill Gates"Ko 2 Lack$ Ka Loan Reject Kiya Tha
.
.
.
.
... 2001 Main"Bill Gates"Nay Us Bank Ko Khareed Liya..
.
Or Aj...?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
10th Feb 2012 Ko"Ufone"Walon Nay Mera Loan Reject Kiya 20Rupees Ka..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
You Just Wait&Watch
(',')
<))>
_/|_
Na Na Maafi Da Sawal Hi Ni Paida Honda... ;)
by Pak101.com (few years ago!)
Ak aadmi dusre aadmi se bola:
1 aadmi : kash mujhe pyar ho jaye,kash mujhe kise se pyar ho jaye
2nd aadmi:are kya, to pagal ho gya aisa kya bol rha hai
1 aadmi : yaar log kehte hai na ki jab kise ko pyar ho jaye to uske rato ki neend aur din ka chain ud jata hai ,esliye keh rha hu ki mujhe kise se pyar ho jaye,sali mujhe to neend bahut ati hai....
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu: Papa Papa Mujhe Ek Behan La Do Na
Papa: Beta Usmein 9 Mahine Lagte Hain,
Pappu: Mujhe Kuch Nahi Pata Aap 4-5 Log Aur Laga Do, Jaldi Chahiye
by Pak101.com (few years ago!)
Aik pathan: December mein kia khas baat hai Jo dosre months mein naheen
Dosra pahtan: December mein jo haroof hainWoh dosre months mein naheen
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 admi 2 Cigarettes pee raha tha
BV: 2 Cigarette Q pee rahe ho?
Admi: dost ki yad aa rahi hy, 1 meri aur 1 mere dost ki
kuch din baad admi 1 Cigarette pee raha tha.
BV: Dost ko bhool gaye kya?
Admi: Nhi bewaqoof, mene Cigarette peena chorr di hy ab sirf dost ki pee raha hon.
by Pak101.com (few years ago!)
“GEO TO Aisey”
Shadeed Garmi Me Bus Stop Pe
Log BUS K Intezar Me Khare They.
1 Faqeer Aya,
Sab Logon Se Bheek Li,
Or Taxi Me Beth K Chala Gaya.
by Pak101.com (few years ago!)