Nau jawano aage bado Santa age
Captain: Nau jawano aage bado
Santa age nai bada
Captain:Tum age kyu nai bade?
Santa:Apne kaha 9 jawanon aage bado,Me 10 ve number pe
by Pak101.com (few years ago!) / 938 views
Similar Jokes
Reporter: Khan SAB platform par khare sb pathan kese mar gye?
Pathan: Aik elan hua k train platform par aa rahi hai sab ne jan buchanay k liye patri par chalaang laga di
Reporter: Phir aap kese bach gye?
Pathan: Main khudkukshi k lie patri par leta tha ye elan suna to mein platform par ja kar lait gya.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Boy: Muj se Shadi karo gi?
Girl: Nahi Boy: Q Nahi?
Girl: Ghar Wale Nahi Many gy!
Boy: Ghar me Kon Kon hy?
Girl: 1 Husband or 4 Bache.
Boy. Thek ha baji..
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
pathan ne Med¡cal Store Se Dawa¡ khareedi
Or Store Waley Sy kaha,,
“Cheen¡ ßh¡ Do”
Store Wala:”Cheen¡ Med¡cal pe nah¡ M¡lt¡”
pathan: hum pagal nah¡ Iss pe £¡kha ha¡ SUGAR
FRÉÉ:
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dad : Son, what do you want for your birthday?
Son : Not much dad, just a radio with a sports car around it.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardarni (Sharmatey Huey) :
Sardar G Saade Kaar Ek
Nanha Mehmaan Aan Wala Aey .. !
Sardar :
Le Feer Main Zarra Nass K
Botlaan Le Awaan ….
by Pak101.com (few years ago!)
ROGER FEDRER: I HAVE GRET KNOWLEDGE ABOUT TENNIS, U CAN ASK ANY THING.
PATHAN: OK TELL ME , HOW Many HOLES R THERE IN A NET ?
by faraz shaikh (few years ago!)
Teacher:what do you call a person who keeps on talking when people are no longer?:-)
student:a teacher
by Sabir shah (few years ago!)
Ek Pathan SCHEME Wali Bottle ka Dhakan,
Baar Baar Khol Kar Dekh Raha Tha.
Kisi Ne Pucha: Kya Hua?
Pathan: Khocha! Dhakkan Main Likha Hai "Try Again.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Should Women Have Children After 35? Banta Replied: No, 35 Children Are More Than Enough!
by khalid hussain (few years ago!)
Love wo hai jab ham ek nariyal me
2 pipe dal k peete hai..
.
.
.
But..
.
.
.
.
Dosti wo hai jab ham ek nariyal me
ek pipe dalkar apne dost se kehtehai
.
"Le be bhikhari pura mat pee liyo:p
by Pak101.com (few years ago!)