Should Women Have Children
Should Women Have Children After 35? Banta Replied: No, 35 Children Are More Than Enough!
by khalid hussain (few years ago!) / 972 views
Similar Jokes
Baap Beti Se ,
Pehle Tum Mujh Ko Papa Kahte
The Ab Dady Kuyn Kahti Ho ,
Kiya Wajah Hai ?
Beti : Papa Kahne Se Lipstick Jo Kharab Hoo Jate Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Man: Koi Lambi Umar Ka Tariqa Bataiye
Doctor:
Shadi Karlo
Man:
Kiya Is Se Umar Lambi Ho Jayegi
Doctor:
Nahi, Ye Shouq Khatam Ho Jayega!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Kirayedar- Malik rat me kamre me chuhe bahot nachate hai.
Malik-Arrey 500 rs kiraya dete ho, itne rupayo me kya SHAKIRA ko nachau fir?
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Helmet Pehen K Bahar Nikla To Police Ne
Kaha-Nikaal 50rs..
Santa-Abe Maine Helmet Pehni To He_
Police-Abe, Par Scooter Kaha Hai?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
father:jao beta meray liye ek glass pani ley k ao.
beta:abu mein nai jasakta, mein game khel raha hun.
2nd beta:choreye abu ye to hai he batamez
aap khudi ja k pe lein
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan radio ly kr toilet gia
wife:Aj to mazy se tatti ki hogi
Pthan:khak mazy sy ki hy khara ho kr krni pari
Wife:Q?
Pthan:
Qomi Tarana shuro ho gya tha.?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Best way to purpose a girl.
Take her to sea,
Say her to sit in a boat.
Then take the boat in the middle of sea.
Then say Marry Me
or Leave My Boat
by Pak101.com (few years ago!)
1 class ka bacha
apni
Miss se kehta he.
Me
aapko kesa lagta
hon.
Miss so sweet,
Bacha: To phr me
apne
ammi abbu ko aap
k
ghar kb bhejon.
Miss: wo q.
Bacha:Take wo
hamari
baat aage chalaeen,
Miss:ye kya bkwaas
hai.
Bacha:
.
.
.
.
.
Tution parhane k liye.miss ap b na Qasam se
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 truck ko rasi se band kar le ja raha tha
aik sardar ne dekha wo has has lotpot ho gia aur kehne laga
itni si rasi ko le jane k lye 2 2 truck.
by Sabir shah (few years ago!)
Santa: Mujhe Raat Bhar Neend Nahi I.
Banta: Q?
Santa: Q Ki Kal Raat Bhar Neend Mein Yahi Sapna Dekhta Raha Ki Main
Jaag Raha Hu
by Pak101.com (few years ago!)