Sharab se nafrat
Santa:- Yaar ye Auratein Sharab Se Nafrat Q
karti hai
Banta:- Q k sharab Pine k bhad
Chuhe Jaisa Pati b Sher Ban jata hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 832 views
Similar Jokes
Zoo Me Ek bandar ne dusre bandar ka hath dekh kar Bataya-Mujhe tumhara future andkar me nazar aa raha hai
Tum Ek din Insan ban jaoge
by Pak101.com (few years ago!)
Ek baat hamesa yaad
rakhna..
2 cheeje kismat walo ko milti Hai..
.
1) Samose ke sath extra chatni...
Aur
2) without boyfriend wali acchi patni....!
by Pak101.com (few years ago!)
The Best Shair Written On A Rickshaw!
Hino Ka Baap, Nissan Ka Nana..
Yeh Rickshaw Chala Raha Hai Pathan Deewana.
by Abdul Hannan (few years ago!)
26. Bird asked a bee, u work so hard 2 get honey n people steal. dont u feel sad?
Bee-no,coz they can never steal my art of making honey.
Moral:
... Insaan kya.....
kutta, billi, makkhi, jisko dekho wo aajkal philosphy jhaad raha hai....:D :P :p
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Lost His Cheque Book:
Bank Manager: Be Careful, Anyone Can Put Ur
Sign,
Santa: Oye, I’m Not A Fool, I Have Already Signed
All Cheques.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy:ABC.
Girl:Ha?
Boy:Always be careful!
Girl:And?
BoyEFG. Don't ever forget girl!
...Girl:Are you?
Boy:HI. Happy Inlove.
Girl:So?
Boy:JKLM. Just keep loving me.
Girl:So, how about NOPQRSTUVWXYZ??
Boythinks) No other person quite reasonable shall
treat u very well except me, you'll zee!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy : Janeman! tute huye dil se pyaar karogi ya dil tutne tak pyaar karogi.
Girl : Harmkhor! tuti huyi chappal se pitega ya chappal tutne tak pitega.
by A. Sami (few years ago!)
Raat ka time jab Munna aur Chinkie apnay bed
room mien so rahay thay to phone ki ghanti baji.
Voice: Aray doctor sahab jaldi aayeay! Meray betay
nay blade kha liya hai.
Munna abhi jaanay k liye tayyar hi hota k dobara
phone aata hai.
Voice: Doctor Sahab! Aab aanay ki koi zaroorat
nahi, meray husband ko shave k liye doosra blade
mil gaya
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa Was In Shopping Store
Salesman :
Sir Would U Like To Use A Pocket Calculator?
Santa :No Thanks
I Know How Many Pockets I Have
by Pak101.com (few years ago!)
Baap: Beta is bar exam may pas ho fail bike zaror dilaonga..
Larka: khush ho k konsi abbu
Baap: Pas howa tu HONDA 70 collage jane k lie. Aor fail howa tu YAMAHA 100 doodh pechne k lie
by hearthackervsgirls (few years ago!)