Sardar & Librarian
Sardarji goes to the library and slams the book on the table and complains, “Too many characters no story”
Librarian, “So u are the idiot who took the telephone directory”
by tanveer hussain (few years ago!) / 866 views
Similar Jokes
Do bachche aapas main baat kar rahe the.
Pahle bachcha:-pata hai,mere papa kal nai mummy laye hain ,wo bahot achchi hai.
Doosra bachcha:- pata hai pata hai, pichle saal who meri mummy reh chuki hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Train mein warning likhi thi :-
Bina ticket safar karne wale yaatri “Hoshiyaar.”
Santa :-
Waah, toh jisne ticket li woh “Ch#t*ye”? =))
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Punjabi buji hue ciagrate p rha tha
.
.
Pathan ne pocha ye Kaise p rhe ho
Dhuwan to nikal nhi rha.
Punjabi bola: Pagal cigrate CNG pe hy.
by Abdul Basit (few years ago!)
Employee:
Boss aap shadi shuda mardon ko hi noukri q daitay
hain????????
Boss:
Q kay unhain pehlay hi say Gaalian khanay ki aadat
hoti hai………….=
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Chuhey Ne Ek Pura Suit Kutr K Kha Liya Magar Wo Fir b Bhukh Se Mar gya
Kyuki Wo Suit
MaLLika Shearwat Ka tha...
by Pak101.com (few years ago!)
A Pathan teacher gives dictation test to students,
Last bench students:
We are not able to hear you SIR,
Pathan : "OK I'LL WRITE ON THE BOARD .,..,..,..,!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Ne Science Ki Class Mein Ek Theory Pesh Ki, Jiski Wajah Se Sara School Pagal Hote Hote Bacha.
Moon Is More Important Than Sun,
Because It Gives Light At Night When Light Is Needed.
& Sun Gives Light During The Day When Light Is Not Needed
by Pak101.com (few years ago!)
Chemistry Teacher: Oxygen ki Khoj 1858 me hui thi.?
Santa:-Thank God mera janam usse pehle nahi hua varna main to ghut-ghut ke mar jata.
by Pak101.com (few years ago!)
what is ds difference between indian cricket team and toilet ..
kuch b nahy waha b dhoni hay or yaha b dhoni hay
by atif majeed (few years ago!)
All electrons were in a party protons attacked them .A Hero saves them.
Electrons asked them who are you?
Hero said
My name is Bond
by Pak101.com (few years ago!)