Husband and Wife
Wife: Ji apko mujhme kya acha lagta hai meri samajhdari ya meri beauty..
Husband: Mujhe to ye tumhari Mazak karne ki aadat bahut achi lagti hai..
by Mohammad Ali (few years ago!) / 1075 views
Similar Jokes
1Budha Budhiya ko Ghur Raha tha.
Budhiya Use Galiya Dene Lagi.
1Ladka Aya Bola-Kya hua?
Budha-kuch nahi Beta,Purana Calender hai FADFADA RaHA HAI.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Bhai sahab 1 kala bulb dena.
Storekeeper: Aap kaley bulb ka kia karainge?
Pathan: Dopaher me soney k liye andhera karna hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl : Paros wali Aunty mujhe bohat tang karti theen..
Jab b kisi ki Shadi hoti wo mere gaal kheench k kehti
"AB TUMHARI BARI HAI"
Phir mainay un ki ye aadat khatam karwa di.
Friend : Kaise ?
Girl:Jab koi Mar jata tou mai un k Gaal kheench k kehti...
"AB AAP KI BARI HAI"
by Abdul Sami (few years ago!)
Question:
Kiya Orat, Admi Ko Lakhpati Bana Sakti Hai..?
.
.
.
.
.
.
.
AnsWer :
Yes,
Par Admi Crorepati Hona Chahiye..!
by Mazhar Khan (few years ago!)
AMERICAN: can u swim?
PATHAN: no.
AMERICAN:dog is better than you because it swims.
PATHAN:can you swim?
AMERICAN:yes.
PATHAN:what is the difference btween u and dog?
moral:PATHAN B AQAL KI BAAT KAR SAKTY HEIN..
by sarmad abbas (few years ago!)
Sardar: Aaj mere parrosyo ka bacha gum ho gya
Major Rohail: Phir tm ne kya kya?
Sardar: mei ne use kaha Google pe search kr lo
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Wife: Tum Tu kehtay thy k shaadi k baad bhi Tum muJh se bohat pyar karo gay!!
Husband: Haan, mujhe kya pata tha k Tumhari shadi mujh se hi Hojaye gi
by Pak101.com (few years ago!)
After a quarrel, a wife said to her husband,
“you Know, i was a fool when i got married with you.”
” The husband replied, “yes, dear,
but i was in love And didn’t notice
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher Class Mein Papu Se Puchti
Hai,
Teacher: “ Chalo Papu Aaj Tum
Batao, Tumhara Favorite Writer
Koun Hai? ”
Papu: “ Mam,
.
.
.
.Aapki Beti Tina, Jo Mujhe Har
Hafte Ek Achha Letter Likh Ke
Bhejti Hai “ :p
by Pak101.com (few years ago!)
Boy 1: Larkion ko "I love you" bolny ki sab se achi jagah konsi hai?
Boy 2: Daata Darbar
Boy 1: Kion ??
.
Boy 2: Kionky wahan larkiyon ne chapal nahi pehni hoti
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)