Be izati...

be-izzati
or biwi
ek jaisi hoti hein..
achi tab hi lagti hay, jb doosray ki ho. :-

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 895 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Cream lagaya kar

Larka:tm kon si cream lagati ho
Larki khush ho k:koi nai
Larka to lagaya kar na kali

by Sabir shah (few years ago!)
garam pani

Wife bathroom se naha ke nikli to Santa use ghur raha tha!

Wife romantic hokar: Kuch karne ka irada hai kya?

Santa 2 thappad maar ke bola: Mere garm pani se kyu nahayi!!

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan:molvi sahab koi aisa

Pathan:molvi sahab koi aisa tareeqa btao k mai khao peeo or mera roza na tote

molvi:logo se mukke or laat khao or gussa pee jao roza nai tote ga.;-)

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar

Sardar ankhain band karky Ayena (mirror) ke samny khara hogia
.
Bewi ne pocha; Yai kia kar rahy ho?
.
Sardar: Daikh raha ke mai sotay howe kesa lagta hon

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
There was a couple

There was a couple who had been married for a
long time, and one day, they were walking through
the park together, when they saw a young couple
sitting on a bench, kissing each other very
passionately. So the wife said to the husband,
"Honey, why don't you do that?" And the husband
said, "How? I don't even know that lady!"

by Tanveer Hussain (few years ago!)
In 2020 girl:" Dekh yar kya item jaa raha

In 2020 girl:" Dekh yar kya item jaa raha
hai..Oye Murgey Tera mobile No.. Kya hai.. ??
.
.
.
.
Boy:"Aap ke ghar me baap, bhai nai hai
kya.. ??
.
.
.
Girl:"baap n bhai sab hai, par tu nai hai na
chikne...:p

by Pak101.com (few years ago!)
Santa radio thik karwane gya.

Santa radio thik karwane gya.
Mechanic ne dekh k kha: Ye thik hai,Mausam kharab hai,Isliye nhi chal rha.

Santa: Le 100rs,Mausam nya daal de.

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan

Pathan shadi ki raat ko room mai gaya to dulhan ne doodh ka glass diya aur romantic awaz mai pucha: "Aur Kuch?"
Pathan: Haan baji, agar Tiger Biscuit bhi mil jaye to maza ajaye

by HAQ (few years ago!)
Santa Ne Bhagwan Se Poocha

Santa Ne Bhagwan Se Poocha:

Kya Main Agle Janam Main
Gadha Ban Sakta Hon?

Bhagwan Ne Jawab Diya:
Ek Hi Facility Baar Baar Nahi Mil Sakti.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
1990 American Bank Nay

1990 American Bank Nay"Bill Gates"Ko 2 Lack$ Ka Loan Reject Kiya Tha
.
.
.
.
... 2001 Main"Bill Gates"Nay Us Bank Ko Khareed Liya..
.
Or Aj...?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
10th Feb 2012 Ko"Ufone"Walon Nay Mera Loan Reject Kiya 20Rupees Ka..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
You Just Wait&Watch
(',')
<))>
_/|_
Na Na Maafi Da Sawal Hi Ni Paida Honda... ;)

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook