Be izati...
be-izzati
or biwi
ek jaisi hoti hein..
achi tab hi lagti hay, jb doosray ki ho. :-
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 895 views
Similar Jokes
Larka:tm kon si cream lagati ho
Larki khush ho k:koi nai
Larka to lagaya kar na kali
by Sabir shah (few years ago!)
Wife bathroom se naha ke nikli to Santa use ghur raha tha!
Wife romantic hokar: Kuch karne ka irada hai kya?
Santa 2 thappad maar ke bola: Mere garm pani se kyu nahayi!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan:molvi sahab koi aisa tareeqa btao k mai khao peeo or mera roza na tote
molvi:logo se mukke or laat khao or gussa pee jao roza nai tote ga.;-)
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ankhain band karky Ayena (mirror) ke samny khara hogia
.
Bewi ne pocha; Yai kia kar rahy ho?
.
Sardar: Daikh raha ke mai sotay howe kesa lagta hon
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
There was a couple who had been married for a
long time, and one day, they were walking through
the park together, when they saw a young couple
sitting on a bench, kissing each other very
passionately. So the wife said to the husband,
"Honey, why don't you do that?" And the husband
said, "How? I don't even know that lady!"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
In 2020 girl:" Dekh yar kya item jaa raha
hai..Oye Murgey Tera mobile No.. Kya hai.. ??
.
.
.
.
Boy:"Aap ke ghar me baap, bhai nai hai
kya.. ??
.
.
.
Girl:"baap n bhai sab hai, par tu nai hai na
chikne...:p
by Pak101.com (few years ago!)
Santa radio thik karwane gya.
Mechanic ne dekh k kha: Ye thik hai,Mausam kharab hai,Isliye nhi chal rha.
Santa: Le 100rs,Mausam nya daal de.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan shadi ki raat ko room mai gaya to dulhan ne doodh ka glass diya aur romantic awaz mai pucha: "Aur Kuch?"
Pathan: Haan baji, agar Tiger Biscuit bhi mil jaye to maza ajaye
by HAQ (few years ago!)
Santa Ne Bhagwan Se Poocha:
Kya Main Agle Janam Main
Gadha Ban Sakta Hon?
Bhagwan Ne Jawab Diya:
Ek Hi Facility Baar Baar Nahi Mil Sakti.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1990 American Bank Nay"Bill Gates"Ko 2 Lack$ Ka Loan Reject Kiya Tha
.
.
.
.
... 2001 Main"Bill Gates"Nay Us Bank Ko Khareed Liya..
.
Or Aj...?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
10th Feb 2012 Ko"Ufone"Walon Nay Mera Loan Reject Kiya 20Rupees Ka..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
You Just Wait&Watch
(',')
<))>
_/|_
Na Na Maafi Da Sawal Hi Ni Paida Honda... ;)
by Pak101.com (few years ago!)