Pilot 2 Control room
Pilot 2 Control room
This is J-327
I am 300 Miles from Pakistan
6000 Feet above Water
with No fuel
Awaiting Instructions
Over
Control room
Kalma perh ley soniya fuel ethey v koi nai te uton light jan da time v ho gaya hai
Over.
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 770 views
Similar Jokes
Ek Pathan hamesha Apne Mobile Ke Saath 1 Scissor Rakhta Tha,
Kisi Ne Poocha??
“Khan Saab Ye Konsi Science Hai ?”
Pathan: : O Yaara Kabhi Kabhi Call Katna Bhi Par Jata Hai Na.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Dhobi Ne 1 admi Ki Chaddi Thek Se Nhi Dhoyi,
admi Ne Chitthi Likh K Bheji
"KAPRE THEK SE DHOYA KARO"
Dhobi Ne Jawab Likh K Bheja
"CHOOTAR THEEK SE DHOYA KARO"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Remake of Om Shanti Om dialogue
.
.
.
.
.
Ye exams bhi apne hindi filmon ki tarah hoti hai
.
.
.
Happys Endings..
.
.
.
Aur agar aisa nhi hota
.
.
.
.
To exam abhi khatam nahi hue, Re-Test abhi baki hai mere dost
by Mazhar Khan (few years ago!)
Teacher: What are the people of Turkey called?
Student: I don't know.
Teacher: They are called Turks, now What are the
people of Germany called?
Student: They are called Germs.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ladke agar ameer ban jaye,
toh bigad jate hain
.
.
and…
.
.
.
.
.
.
ladkiya agr bigad jati hai toh
ameer ban jati hai..:P:P
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Hamari tumhari dosti duniya ke liye ek misal hai
Tumhe dekha toh laga kya maal hai,
Tumhe pane ke liye bichaya jaal hai,
Par kya kare ye college ka hamara aakhri saal hai.
by A. Sami (few years ago!)
Pathan:tumare pen me ink nai hai kia
girl:andhe hu likh tu raha hai
pathan:chalu apna number likh k dekhao
by Sabir shah (few years ago!)
Sardar: I have not slept all night in the train.
Friend: Why?
Sardar: I Got upper berth.
Friend: Why did not you exchange?
Sardar: That was the pity, there was nobody
to exchange in the lower birth..
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor: Bachy ko pani dainy se pahle ubaal lia karain
.
Sardar: Wo tu teekh hai lekin Ubaalny se Bacha mar tu nahi jayega??
by Mazhar Khan (few years ago!)
Beta : Papa,ye Girlfrnd kya hoti hai ?
Papa: jab tum bade ho kar aacha ladka banoge to tumhe b 1milegi..
Beta: agar aacha nahi bana to ?
Papa : to bahot milengi..
by Pak101.com (few years ago!)