Ek Pathan

Ek Pathan hamesha Apne Mobile Ke Saath 1 Scissor Rakhta Tha,

Kisi Ne Poocha??

“Khan Saab Ye Konsi Science Hai ?”
Pathan: : O Yaara Kabhi Kabhi Call Katna Bhi Par Jata Hai Na.

by Mohammad Ali (few years ago!) / 1008 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

A sheikh boy fall in love with sheikh girl

A sheikh boy fall in love with sheikh girl

Larki: jb sub so jain ge to main gali main sika phenkon gi tum faoran andr ajana
Lekin Lrka sika phenkne k 1 ghante baad aya

Larki: itni der Q?

LARKA: Me Sika Dhoond Raha tha

Larki: Pagal Wo To Main Ne Dhaaga baandh K phenka Tha…

by hearthackervsgirls (few years ago!)
gurda fail

Doctor Pathan sat,
"Tumhara aik gurda fail ho gya hy"

Pathan rotay hoy
.
"Kitnay numbron say" :)

by lescol (few years ago!)
DO SHARBI RAT KO

DO SHARBI RAT KO..
1ST.YAR KITNE BAJE HAI
2ND.PATHAR UTAYA AUR GHAR KI KIDKI PER MARA TO KACNH TUT GAYA
...
UPER SE BUDHI BOLI
..
..
..
NALAYKO SO JAO RAT KE 2 BAJE HAI

by Pak101.com (few years ago!)
nurse:sardar ji mubarak ho aap ko baita hoa hai 

nurse:sardar ji mubarak ho aap ko baita hoa hai 

sardar: acha meri biwi ko mat batana main usay surprise doon ga

by Tanveer Hussain (few years ago!)
hansi

Hansi Ko Inbox
Anso Ko Outbox
Gusay Ko Hold
Muskan Ko Sent
Help Koh ok z
Dil Ko Vibrate Kro
Pher Dekho Zindgi Ki Ring Tone
Keesi Peyari Mehsoos Hugi.

by @irha@ (few years ago!)
Meri biwi

GOLU:Yaar, mai kuch bhi karta hu to meri biwi
beech me
aa jati Hai
MOLU:Yaar,tu car chala kar dekh

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Universal fact

Universal fact :
When teacher scolds us, we say
.
' sorry '
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
But Our Mind Always says,
.
'ghnta Sorry'..

by Pak101.com (few years ago!)
Banta santa se-teri dukan pe

Banta santa se-teri dukan pe mitthai rakhi h tera dil isko khane ko nhi krta,santa- yaar krta to bhut h par papa marenge isliye chaat kar rakh deta hu

by Pak101.com (few years ago!)
Khirki khuli..

Khirki Khuli.. Zulfein Urein..
Socha… Husne Jamal Ka Didar Tha,
Par… Zulfein Hatein To Qismat Phooti.
Wo To Kangi Karta Hua Sardar Tha…

by Tanveer Hussain (few years ago!)
The Branch Manager

Ek Admi Roz Subha Perr (Tree) Ki Shaakh Pe Charrh K Baith Jata Tha

Poocho Kyon.?

Bechara MBA kr k Paagal Ho Gya Tha, Apne Apko BRANCH
MANAGER Samajhta Tha.!

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook