Munda: Tu ehni sohni lagdi
Munda: Tu ehni sohni lagdi a tainu heer na akhan ta ki akhan...!!!
Kuri: Teri shakal mere massi de munde wargi tenu veer na akhan ta ki akhan...!!!
by Pak101.com (few years ago!) / 903 views
Similar Jokes
3 Ways To Catch A Tiger
1- Newtons Method
Allow The Tiger To Catch U & Catch The Tiger
2- Einsteins Method
Chase The Tiger Until It Becomes Tired
Then Catch It
3- Pakistani Police Method
Catch A Cat & Beat It
Until It Accepts Its A Tiger
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dr. Sheikh Se.
Ap ke Bachay ki Taang kaatni paray gi.
Sheikh zor se Cheekhaa
Dr; kya hua?
Sheikh; Pehlay dasna c mein onu navi juti na lay k
denda!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
2 Larkiyan bus Mai 1 seat ke liye Larrh rahi theen.
.
Ek Larka kafi Dair se Dekh raha Tha, to kehne Laga:
Kyun larrh rahi ho?
Is ka hal main batata hoon. Tum me se jo umar mei bari hai, wo beth jaye.
.
.
Phir
.
.
Phir kya?
Dono girls puray rastay khari rahin.
Ufff yeh intelligent boys!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Dost tu bhi sms likha kar tera bhi naam ho jayega.
Jab tujh par pheken ge log ande aur tamatar toh sham ki sabzi ka intezam ho jayega!
by Abdul Hannan (few years ago!)
Pathan to Sardar: Tell me the names of any 5 animals that live in water.
Sardar: Duck
Pathan: Good now tell more.
Sardar: Duck’s mother, father, brother and sister.
Pathan: Well Done
by Pak101.com (few years ago!)
Aik pathan dosre se
Tum yeh eent liye kion phir rahe ho?
Dosra pathan
Main apna ghar bechna chahta hoonYeh oss ka namona hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Misbah: Sachin Ko 100th Century Nhe Bnanay Dengy!
Afridi: Mgr Hm Usy Rokengay Kesy? Wo To Form Mn Hy!
Misbah: Hm 90 Pe All Out Hojyengy
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Papu ki master se hui ladai mastr ne ki
paapu ki dhulai papu ka grm hua khoon.
gaya kabristan aur kabr pe master ke
photo tang k likh diya COMING SOON
by Asim Raza (few years ago!)
Boy:chalo kisi sunsaan/viraan jagah chaltey hain!
Girl:tum aisi-waisi harkat to nahi karoge?
Boy:bilkul nahi!
Girl:to phir rehne do….
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wife: Kya kar rahe ho? Man: Makkhiya maar rha hu. Wife: Kitni mari? Man: 3 male aur 2 female. Wife: Kaise malum? Man: Kyonki 3 daru ki botal se chipki thi or 2 phone se...
by Pak101.com (few years ago!)