2 sardar ji looking at egyptian mummy…
2 sardar ji looking at egyptian mummy…
Sardar 1 : Look so many bandages , pakka lorry accident case!!
Sardar 2: Aaho, lorry number is also written… BC 1760
by Pak101.com (few years ago!) / 844 views
Similar Jokes
Santa :
Whats Da Nam Of Ur Car
Banta :
I Dont No But It Starts Wid”T”
Santa :
Kamal Hai Yar Teri Gadi Tea Se Start Hoti Hai
Apni To Petrol Se Hoti Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Muaziz sarif; ap k 100 k card me se 25 tax, 20 u loan aur 50 sms pakage k kate lye gae hain baqi 5 rupee ki ap factory laga len shukria
by Sabir shah (few years ago!)
Ek din Santa ne apni premika ko himmat jutakar keh dala – I love you. Premika(Gusse se) : Jara pyar se nahi keh sakte?
Santa : I love you Didi!!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Wife-Aji sunte ho ghar me namak khatam ho gaya h
daal me kya daalu.
husband-Dimaag to h hi nhi
naya colgate active salt daal de
usme namak hai..
by Pak101.com (few years ago!)
RAAZ public toilet gya to Diwar p likha tha
"Dunya Chand p pohnch gai
or Tm yha bethe ho?
RAAZ niche likh aaya "Bs Ye kr k Hm b ja rhe he
by Pak101.com (few years ago!)
Girl: Ur Name..??
.
Boy: Black Lion..
.
Girl: Are you joking..??
.
Boy: No, it means Kalu Singh..
and Yours..??
.
Girl: soft Underwear..
.
Boy: Are you joking..??
.
Girl: No
it means Komal Chadda..
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Teacher- TAJ MAHAL kisne banaya tha?
santa- Ji, KARIGAR ne
Santa- Mera matlab hai
Banvaya kisne tha?
.
.
.
Santa- Ji, THEKEDAAR ne
by Pak101.com (few years ago!)
BBC Reporter Pathan Se:
Ye Batayien K Platform Pr
Kharay Saray Pathan Kese Maray?
Pathan: Ek Elaan Hua K Train Platform Par Aa Rahi Hai
Sab Ne Patri Par Chlang Laga Di
Reporter: Phir Aap Kese Bach Gye?
Pathan: Mein Khudkushi K Liye Patri Par Leta Tha
Ye Elaan Suna To Mein
Platform Par Ja Kr Lait Gaya
by Mohammad Ali (few years ago!)
Dil badal na dena sim ki terha
Mohabbat low na krna battery ki terha
Pyar kam na krna balance ki terha
Hamesha meri zarurat mehsus karna charger ki terh
by Mazhar Khan (few years ago!)
Me niyyat kerta hon bijli band kerne ki .
Band kerni h poore 2 ghante k liye.
Hakoomat k zulm ghareeb awam per .
Haath mera switch ki tarraf.
*””O GAYEEEEE….”’*
by Tanveer Hussain (few years ago!)