k Baniya ki chhatri me mori thi.
Ik Baniya ki chhatri me mori thi.
Sardar Ji: Lalaji umbrella me mori hai, nayi umbrella kharid lo.
Baniya: Arre, baarish ruk jayegi to pata kaise chalega!!
by Pak101.com (few years ago!) / 1113 views
Similar Jokes
Height Of Kush Fehmi..
A Man Marrying His Own Secretary
Thinking That She Will Still Follow
His Orders As Before...!! :D
by dracula (few years ago!)
B0y: tumharay pen main ink nae hai kya
Grl: andhay h0 kia?
chal t0 raha hai
B0y : acha t0 apna number t0 likh kr dikha0…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 kabhutar Pathan ko boht dino se tang kar raha tha
.
Pathan ne usey pakar lia, owr usey marne ka faisla kia
.
Usey chat par le gia,
.
owr
.
Wahan se neche phaink dia
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Pathan Ko Ladies Garments Shop Mein Salesman Ki Nokri Mili.
Aik Larki Aayi Aur Kaha:
Underwear Dikhao.
Pathan (Sharmate Hue):
Baaji ! Aaj Nahi Pehna..
by Pak101.com (few years ago!)
Happy Puttar day!
Is din hr baap ko apne
Puttar ki yad ati ha.
Is liy mjhe b tumari yad
i Ab ye sms mjhe hi send
kr k abu k sath begerti na
krna,
MIss U beta.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Pathan Watchman ne Sher (Lion) ka pinjra khula chhor diya..
Officer: Tumne sher ka pinjra lock nahi kya?
Pathan: Kya zaroorat hai, Usko kon chori karega?
by Abdul Hannan (few years ago!)
Your phone has been installed witha a new puzzle game. To play, Trow your phone against the wall.....
Then assemble the pieces.....
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar ne aik kawwa (crow) paala. Wo bht mulaayim (soft) tha.
Batao Sardar ne uska naam kia rakha hoga?
?
?
Socho?
?
Microsoft..
(My crow soft)
by Pak101.com (few years ago!)
Miss: Jis bachy ne sabaq thora yad
kiya wo mere hath pe kiss kare Jis
ne Pora yad kiya wo mere Gaal pe
Bacha:Miss ap mjhe Break me milen
mujhe puri Kitab Yad hy…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa: Main Ne Apne Bete Ka Nam America Rakha Hai!
Banta: Kyou?
Santa: Main Duniya Ko Dikhana Chahta Hu Ki Main America Ka Bap Hu!
by Pak101.com (few years ago!)