pathan in bathroom
Ek Pathan Bathroom Gaya:
Jab Bahir Aaya to Tokan Walay ne 12 Rupay mangay.
Pathan: Kyon LOTAY Main Pepsi thi kia?
by Abdul Hannan (few years ago!) / 908 views
Similar Jokes
A Suicide Bomber To Mulla Umer
Sir G! Barood Thora Kum Dala Karen, Last Time Hamara Admi
.
.
.
.
Jannat Se 3 Kilometer
Agy Nikal Gya Tha.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek bahut sundar kuwari teacher ne 4 bacho k thapar mare.
Reactions of students..
Bengali:- sorry mam
Gujrati:- meri kya galti thi mam
Bihari:- sorry mam pr hum kuch ni kiya the
Punjabi:- "Shukar ah Rabba.. aise bahane hathh ta layea Sohneya ne"
by Pak101.com (few years ago!)
Train mein 2 aadmi safar kar rahe the...
1st : Kahan se aa rahe ho?
2nd : Chandigarh se
1st : Wahan se toh mai b aa raha hu. Chandigarh me kahan
se aa rahe ho?
2nd : Sector 41 se
1st : Wahan se toh Mai b aa raha hu ye btao Sector 41 mein
kahan se aa rahe ho?
2nd : Sector 41-A se
1st : Wahan se to Mai bi aa raha hu ye batao Sector 41-A se
kis ke ghar se aa rahe ho?
2nd : Gautam sahab ke ghar se
1st: Wahan se toh Mai bi aa raha hu acha ye batao kahan ja
rahe ho?
Aas paas k musafiron ne tang aa ke kaha aakhir tum dono ho kaun..??
Dono aadmi : Hum dono bhai hain, bas time pass kar rahe
hain :P :D
by Pak101.com (few years ago!)
In A 1OO Meter Race,It Was Announced
1
2
3
Start.
All Started Running Except Santa.
Coach: Why Are You Still Waiting?
Santa: My No Is 4! :-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Police: Park me aise Q baithe ho?
Srdar: Hm dono sadi-suda hain!
Police: To Ghar me baitho
Srdar:nhi baith sakte na Q K
iska Pati or meri Biwi nhi Manegi.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Raat light chali gayi SANTA:Aree yaar pankha to chala doo,banta: Kar dii na paglo wali baat?pankha chala diya to mombati bhuj jayegi.
by Pak101.com (few years ago!)
SON: Abba idher AA.
Mother: Aisa nehi boltey beta, Abba ko izat key sath bulatey hain.
SON: Abba izaat key sath idhar aa ja.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Wife:Samne wale ghar me Miya Biwi k bich kuch fight chal rhi he. Aap 1bar jaiye na
Husbnd:Me 1 do bar gya tha.Shayad ye usi ka natija hai! ;)
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:bijli kahan se atti hei???
Student:mere mamu k ghar se!!!!!!!
Teacher:wo kase?!!!!!!!!!!!!
Stdnt:jab bijili jati ha tu papa kehty hen
''Salon ne phir bijli band kar di........'''''
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar: aapaan te roti roz kukar nal khaee dee a!
Dost: es mehngaee vich keevain?
Sardar: ek burkee aap khaee dee a te ek kukar noo pai dee a!
by tanveer hussain (few years ago!)