Pathan
Kisi unknown number se Pathan ko sms mila:
"Agar tum zaheen ho to Rs.200 ka balance bhejo, aur agar hoshiyar ho to Rs.300 ka balance bhejo."
Pathan ne us number par Rs.500 ka balance bheja aur likha:
"Hum zaheen bhi hai aur hoshiyar bhi,ainda hum ko challenge na karna!"
by HAQ (few years ago!) / 896 views
Similar Jokes
shadi ki taqreb ma JIN agaya....
..
JIN ko dekhtay hi Larrkiyon ki cheekhein nikal gaein....
..
aik baba ji ne larkiyon ko wuzu krnay ko kaha...
..
Larrkiyan wuzu kar k ayen tau...
...
...
..
..
..
JIN ki cheikhein nikal gaien... :D
HAHAHAHA
by WAQAR (few years ago!)
Kya aapko marne ke baad bhi ladko/ladkiyon ko line maarni hai??……………
“DONATE YOUR EYES”
Ek aache message ko kaise-kaise batana pad raha hai..Kalyug hai!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:santa tense kitne prakar k hote h
Santa:3
T: very.gud. example batao
Santa:kal apki beti ko dekha. Aaj pyar krta hu. Kal bhaga k le Jaynga
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan molvi se:namaz wozu k bagair ho jati hai?
Molvi:nahein hoti.
Pathan:kaise nahein hoti me ne khud parh k dekhi hai.
by Ramzankhan (few years ago!)
Ek Baar Ek Ladka Ek Haweli Ke Aage Se Gujar Raha Thha,
To Usse Uss Haweli Ke Bahar Ek
Pathan Mila, Ussne Usse Kaha.
Ladka: “Mene Suna Hai Iss Haveli Mein Jin Bhoot Aur Aatmya Rehti Hai”
Pathan: “Rahti Hongi, Mujhe To Khud Mare Hue 8 Saal Ho Gaye Hai”
Moral: Pathano Ko Marne Ke Baad Bhi Akal Nahi Aati.
by Pak101.com (few years ago!)
angerazon se phucha k kitney bachey honey chahiye toh unho neh kha 1
chinese seh phucha 2
punjabio seh 3 ya 4
pathan seh phucha to jwb mila
HA JAZBA E JANOON TOH HIMAT NA HAAR
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
1 Mast SHair Arz Hai
-
Hum To BadnaSeeb Hai K TarSay TEri Aik Deed ko
-
.
Hum Se aCHa To Bathr0oM Ka Lota Hai Jo Dekhay TEri Har CHEz Ko
by Mazhar Khan (few years ago!)
Patient to Doctor: Apne nurse bauhat aachhi rakhi hai,
uska hath lagte he main theek ho geya..!!
Doctor: Janta hoon, thhapad ki awaaz
mujhe bhi sunai di thi.. :p:p
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ik accident hoya, bohot bheer ikathi ho gi.
Santa Kumar nu agge ja ke dekhan da moka nahi c mil reha. Clever Santa cried: "Hai mera bapu…"
Bheer ne Santa nu agge jan dita. Agge ja ke dekhya ta…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
...khota marya pya c !!!!
by Pak101.com (few years ago!)
In Maths Class:
Student: Why do We Have to Learn This?
Teacher: To Save Lives.
Student: How does Math Save Lives?
Teacher: It keep Idiots Like You Out of Medical School.
by Pak101.com (few years ago!)