Pathan
Sardar : O Yar Bike Q Teez Kar Diti?
Pathaan: Break Fail Ho Gaya Hai
Is Se Pehle Accident Hou Jaye
Jaldi Se Ghar Phuch Jate Hen
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 1009 views
Similar Jokes
Dove se nahakar kya karna hai.
2013 me to sabhi ko marna hai.
1 saal khushi se jilo yaro
Agle janam me phir “johnson baby” se shuru karna
hai…
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek bache ne apne pita se ek shadi smaroh mein pucha, papa shadi mein dulha dulhan ka hath kyun pakdta hai?
Pita ne lambi saans bhar kar kha-beta yhe to rasam hai khushti se phle pehelwan bhi akhade mein haath milate hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Principal: Chaman tum class mein der se kyun aaye ho?
Chaman: Sir, gaadi puncture ho gayi thi….
Principal: To tumhe bus se aa jaana tha
Chaman: Socha tha sir, lekin aapki beti sunti hi nahi ha….
by Pak101.com (few years ago!)
Yeh sulagata jism, Yeh kamp Kampate Honth, Yeh Thartharata bua badan, Yeh ladkhadati aawaz, Mujhe pahle hi pata tha ki tumhe MALARIA hai.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ann: What does your husband do?
Liza: What a husband should do.
Ann: I’m not asking about the night, but the day.
Liza: OK. He does the same during the day too.
Ann: I’m asking what he does for a living!!
Liza: That’s what I’m answering. He is so excited all the time. Day or night, it doesn’t make any difference to him. He is always in the bedroom.
Ann: A s*x maniac?
Liza: No, not at all. He is always in bedrooms breaking the lockers. He is a burglar
by Pak101.com (few years ago!)
A beggar- ‘Oh sundari ! Andha hoon.
Sawa paanch rupya de de..
“Husband said 2 his wife- De de, tujhe sundari bola hai to har haal mein andha hai…”
by Pak101.com (few years ago!)
Hawai Jahaaz Tak Jane Ki Kya Jarurat Hai
Mar 29, 2008 Author: admin | Filed under: Latest Jokes
Sardar: Shirt K Liye Badhiya
Kapda Dikhana
Salesman: PLAIN Me Dikhau?
Sardar:Hawai Jahaaz Tak
Jane Ki Kya Jarurat Hai
Yahi Dikha Na
by Pak101.com (few years ago!)
1 bacha road pe kuttay ko le ja rha tha
1 Police wala hanste hue
Beta apne bhai ko kahan le ja rhe ho?
Bacha
Police me bharti krwane.
by Pak101.com (few years ago!)
Nikah K bad.
Admi:Fees?
Molvi:bv ki khubsurti K mutabiq de do!
Admi ne10 rupay de diye
Achanak hawa se Larki ka ghonghat uth gya
Molvi:Baqaya to Le Lo bhai.
by Abdul Sami (few years ago!)
Aik sheikh patient hospital mein Nurse par chila raha tha
Doctor ne nurse ko bulwa kar poocha
Woh patient abb kis baat par naraaz ho rahahai
Nurse: woh ess baat par naraaz ho raha hai ke
Medicine khatam hone se pehle hi kion sehat yaab ho geya
by hearthackervsgirls (few years ago!)