Beta ya Kar Rahe Ho?
Maa: Beta ya Kar Rahe Ho??
Beta: Padh Raha Hoon.
Maa: Shabash! Kya Padh Rahe Ho??
Beta: Ji, Film Shole Ki Story..
by Pak101.com (few years ago!) / 1168 views
Similar Jokes
Aik Mohabaat Hi Nai Duniyaa
Maain Dard Kah Sabaab
Faaraz
Darwaze Wich Unggli Aa Jaye
Tay Fair Vi Baraa Daard Honda Ay
Allah Di Kismay.
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 Adm¡ Ne Pathan Se Pocha App Ka Lucky Day Kn Sa Ha . . ?
.
.
.
Pathan Basant Jub Sare Bache Chaat Pe Hote Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Sadqa denay say har balaa tul jaati hai . . .
siwaye us kay jo aap kay nikaah mein aa gai ho
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 ANGRAIZ K Ghr 9 Larkiya Paida Hui Usne News Paper Men Add Diya Larka Peda Krne Ka Tareeqa Batao.
Bangal Se Letter Aya BV
Ko Fish Khilao SRI LANKA Se Letter Aya Milk Cake Do
PAKISTAN Se Letter Aya Lassi Do
Aur INDIA Se Letter Aya:
1 Moka Hamein Do
by Pak101.com (few years ago!)
Wo kaun si cheez hai jo fridge me rakhne k bad b garam rehti hai..?.
.
.
.
Nhi pta..?
.
.
.
.
.
Garam masala :D
Dekha bachpan se genius hu pr kbhi ghamand nhi kiya.
by tahir bashir (few years ago!)
Ek moti aurat ne Doctor se puchha…
Aurat: Maine suna hai ki khelne se motapa kam hota hai, par mujhe to koi farq hi nahin pada!!
Doctor: Achcha!! Kaunsa khel kelti hain aap?
Aurat: Chidiya udd, Tota uddd!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ko rota dekhkar friend ne pucha kya hua?
Santa: Bohat bada dhokha,
maine 2 ton ka AC kharida, ghar aakar tola to sirf
35 kilo ka nikla..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Sardar Train main Safar kar raha the..
Cheecker:- Ticket Please..
Sardar:- Nahin Hai..
Cheecker:- Phir Bethey kyn ho?
Sardar:- Lo Khara ho jata hun..:-)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Banta: If I Die What’ll You Do?
Santa: I May Also Die.
Banta: Why?
Santa: Some Time Too Much Of Happiness Can Also Kill A Man.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa! Ik sawal ka jawab to do,
WO konsi ungli hay jis mein haddi nahi hoti?
Pathan! Nahi pata?
Santa! Dastaney ki...
by Tanveer Hussain (few years ago!)