How do you recognize
How do you recognize a Sardar in School?
He is the one who erases the notes from the book when the teacher erases the board
by Pak101.com (few years ago!) / 900 views
Similar Jokes
father: Tumhari mmumy ne mera dil tod diya, isliye mai sharab p rha hu.
sonu:mummy ne meri pocket money b rok d, isliye mere liye b 1 glass lagao papa.
by Pak101.com (few years ago!)
What do honest lawyers and UFOs have in common?
You always hear about them, but you never see them.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa:Yaar raat Me Suraj kaha chala Jata he??
Banta:Suraj kahi nahi jata he
Sirf andhere ki Wajah se hum use
Dekh nahi paate
by Mohammad Ali (few years ago!)
Pathan:College Ki Larki Se Bola
I Love U!
Ab Tum Mujhe Bolo
Girl:Mai Abhi Ja K Sir Ko Bolti Hun
Pathan: Pagal Ki Bachi Sir Ko Mt Bol Unki Shadi Ho Gai Hai.
by Mazhar Khan (few years ago!)
BHIKARI-maine ek kitab likhi hai jiska naam hai paise kamane ke sau tarike.
Raahgir-to phir bhik kyon maang rahe ho
BHIKARI- YE UN SAU TARIKO ME SABSE AASAN TARIKA HAI.
by Pak101.com (few years ago!)
manish ko uska sasur jute maar raha tha anish :
Kyu maar rahe ho ise? Sasur : Maine ise Hospital se
SMS kiya.Tum baap ban gaye ho. Isne apne sare
friends ko forward kar diya.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Doctor: Kaise Aana Hua?
Santa: Doc Sab, Tabiyat Theek Nahi hai, Liver mein Pain ho raha hai
Doc: Daroo Peete ho??
Santa: Haan, Par Chhota Peg hi Banana.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl-papa,ek ladka mjhe bar bar i love u bol raha h,kya karu?
Father-beta usse shadi karle zindagi bhar agar dobara bolde to mera naam badal dena..
by Pak101.com (few years ago!)
Sheikh at shop: Bhai 1 rupy ka easy load kr do
Shopkeeper: Itna load karwa k call karni hai ya sms?
Sheikh: Karna te kuch ve nai bs aiven paise uraan di adat ae…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar declares:
I will never marry in my life&. . .
I'll give same advice to my children also.
by Pak101.com (few years ago!)